We zijn zeer verheugd dat een aantal van onze klanten hun customer engagement ‘geheimen’ met u wil delen op Engage 2016. Een aantal op een rij:
Driving Customer Excellence
Marc van Grinsven, ENGIE
Hoe kreeg ENGIE het voor elkaar om de Cost To Serve in twee jaar met meer dan 40% te reduceren? Hoe verbeterde de NPS score in deze periode met 50%? Lees meer »
Inrichting klantcontact – van telefoon opnemen naar voorspelbare klantbediening in 1 keer goed
Henk-Jan Koerts, a.s.r.
a.s.r. heeft sinds 2015 enorme stappen gezet in slim routeren van interacties naar de juiste medewerker en het inzetten van volwaardig capaciteitsmanagement. Henk-Jan neemt u mee in de reis die zij tot dusver hebben beleefd. Lees meer »
Smooth Sailing Ahead: Strategic Workforce Planning in the Contact Center
Michael McKinney, Holland America Line
When Holland America Line added three international contact centers and two more brands to its forecasting model, a new tool was needed to manage strategic forecasting… Lees meer »
Een stapje terugzetten om beter te springen, de toegevoegde waarde van het Operating Model bij Eneco
Christophe De Clercq, Eneco België
Een contactcenterleider heeft permanent honderden zaken te controleren maar hoe zorgt zij/hij ervoor om met de juiste dingen bezig te zijn? Lees meer »
De onvergetelijke reis van Vacanceselect naar customer engagement met een personal touch
Eveline Erkelens, Vacanceselect
Leer hoe Vacanceselect haar focus op haar klanttevredenheid en retentiewaarde heeft weten te behouden als weten te verhogen en er een 360 graden-klantbeeld is ontstaan waardoor de consument én de agent optimaal worden ontzorgd. Lees meer »
Engage 10 november 2016
Engage is de Verint klantenconferentie in het Evoluon in Eindhoven op 10 november 2016. Toegang is gratis voor alle Verint klanten en gebruikers. Aanmelden kan via www.verint.com/engageeurope/nl