Graag nodigt Beeckestijn Business School u uit voor de clinic De psychologie van het online beïnvloeden door de online specialist in ‘persuasion’ Martin van Kranenburg. De clinic wordt gehouden op vrijdagmiddag 20 mei 2016 van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Verleiden doet u zo…
Deze clinic leert u het gedrag van uw bezoekers te begrijpen en te sturen. Verbeter uw inzichten in het consumentenbrein. Ontdek de kracht van het onbewuste en leer de psychologie van het overtuigen.
95% van alle beslissingen nemen we onbewust. Het hebben van een standaard website, nieuwsbrief of app met standaard teksten en foto’s is niet meer genoeg. Een website moet bezoekers motiveren en verleiden. Een goede marketeer weet dat hij het onbewuste brein van zijn bezoekers zal moeten overtuigen. Het standaardwerk van Robert Cialdini over invloed is bij velen bekend. Als conversie expert heeft Martin van Kranenburg zich verdiept in de theorie van Cialdini en hij heeft deze secuur en praktisch vertaald naar online.
Tijdens de clinic leert u deze zes belangrijkste verleidingsprincipes van Cialdini kennen en toe te passen. U leert dat kleine aanpassingen tot grote veranderingen kunnen leiden. U leert de kracht van het onbewuste brein te ontdekken en hoe deze te prikkelen. En u leert hoe u bezoekers naar de juiste content op uw website kan sturen. Hoe kan u hierin het verschil maken ten opzichte van uw concurrentie? Martin van Kranenburg vertelt u er alles over en geeft u praktische voorbeelden, tips, trics en handvatten die u direct zelf kunt toepassen.
Voor wie?
Online marketeers, communicatie-, content specialisten, ondernemers, startups. Iedereen die wil leren hoe je aan de hand van psychologie de effectiviteit en het rendement van een website of app kan verhogen. En verder iedereen die van verleiden een kunst wil maken, off- en online.
Door wie?
Martin van Kranenburg is sinds 1998 actief in online marketing. Hij is docent, blogger, spreker, usability, conversie en persuasion expert. De beïnvloedingswapens die hij beschrijft zijn ook online toe te passen. Als usability expert heeft Martin zich verder verdiept en de theorie van Cialdini vertaald naar internet. Zo schreef hij een actueel whitepaper over psychologie en overtuigen in een online omgeving. Martin heeft o.a. aan de wieg gestaan van D-reizen.nl en Micazu (beste reissite 2011/12/13 Thuiswinkel awards).
Waar loopt u mee weg?
- U kent de belangrijkste verleidingsprincipes van Cialdini en weet u deze toe te passen of- en vooral online
- U kent de kleine aanpassingen waarmee u het rendement van uw eigen website kan verhogen
- U leert teksten te schrijven die uw bezoekers overtuigen
- U weet welke designtechnieken u kunt inzetten om de kijkfase op uw website te activeren
Kom op vrijdag 20 mei 2016 naar deze bijzondere clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 uur tot 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12:40 uur. Deelname is gratis na aanmelding.