Amsterdam, 8 maart 2016 – Interactive Intelligence lanceert PureCloud Engage℠ for Salesforce op de Salesforce AppExchange, waardoor bedrijven nu een nieuwe dimensie kunnen toevoegen aan hun contact met klanten, partners en medewerkers op basis van Pay-as-you-go.
Interactive Intelligence is internationaal leverancier van clouddiensten voor customer engagement, communicatie en samenwerking, gericht op het ondersteunen van bedrijven bij het verbeteren van hun dienstverlening, verhogen van de productiviteit en het terugbrengen van kosten.
PureCloud Engage maakt gebruik van het PureCloud platform, de nieuwste oplossing van Interactive Intelligence die gebouwd is als een serie microservices en draait op Amazon Web Services. Hiermee heeft het PureCloud-platform een uitgebreide set aan communicatiediensten beschikbaar die voor organisaties van elk soort en omvang ondersteunen in het klantgericht werken.
Interactive Intelligence PureCloud Engage for Salesforce biedt de volgende functionaliteit:
– Rules-driven screen-pop – gebruikersgegevens zoals caller ID, het gekozen nummer (DNIS), case-nummer en emailadres, initieert een screen-pop vanuit de bijbehorende informatie in Salesforce over contactpersoon, lead of case en leidt daarmee tot een snellere en effectievere dienstverlening.
– Geïntegreerde knoppen voor interactiemanagement – de mogelijkheid om vanuit Salesforce gesprekken, emails, webchats en terugbelverzoeken te beheren, te volgen en in de wachtrij te zetten resulteert in een hogere productiviteit.
– Presence management – Inzicht in de realtime status vormt de basis voor een betere samenwerking.
– Unified reporting – Rapportage over interacties is geïntegreerd met Salesforce en geeft een beter inzicht in prestaties en productiviteit met consistente en accurate data.
“Bedrijven zoeken naar een manier waarop zij het contact met klanten, partners en medewerkers kunnen omvormen om succesvol te blijven in het tijdperk van de klant”, zegt Todd Surdey, SVP ISV sales van Salesforce. “Door gebruik te maken van de kracht van de Salesforce App Cloud, geeft PureCloud Engage onze klanten een beproefde technologie voor sociale, mobiele en connected cloud die hun zakelijke succes versterkt.”
Gebouwd op de Salesforce App Cloud is Interactive Intelligence PureCloud Engage for Salesforce op dit moment beschikbaar in de AppExchange op https://appexchange.salesforce.com/listingDetail?listingId=a0N30000000pvMdEAI.
Interactive Intelligence is ook lid van het Salesforce ISV Partner Program, dat toegang geeft tot de beste Salesforce resources zodat leveranciers nog meer waarde kunnen toevoegen aan de toepassingen bij de klant.
====
Over Salesforce AppExchange
Salesforce AppExchange is werelds grootste enterprise apps marketplace die bedrijven op hele nieuwe manieren ondersteunt bij de verkoop, service, marketing en klantbetrokkenheid. Met 3000 partner-apps en meer dan 3,5 miljoen installaties bij klanten is het de meest volledige bron van technologie voor cloud, mobile, social, IoT en data science voor zakelijk gebruik.
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) is wereldwijd leverancier van software en cloud services op het gebied van customer engagement, communications en collaboration. Met een geschiedenis van 21 jaar van ‘industry firsts’, 100+ patenten en met meer dan 6.000 wereldwijde klant implementaties, biedt Interactive Intelligence unieke alternatieven en oplossingen voor zowel ‘start-ups’ als de grootste organisaties. Het bedrijf is gestart in 1994 en heeft wereldwijd meer dan 2000 werknemers. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl
Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager Benelux, Africa & Middle East, Interactive Intelligence, linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, Krakeling Communicatie , ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl, +31 6 14 76 75 39
Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://www.inin.com/YouTube