Als je nog geen account hebt aangemaakt bij ChatGPT, dan wordt dat echt weleens tijd. ChatGPT is namelijk vreselijk handig in het contactcenter – en we leggen in deze blog uit waarom.
Het runnen van een contactcenter in deze digitale tijden is geen makkie. Klanten eisen snelle, efficiënte en gepersonaliseerde service. En dan ook nog eens op elk moment van de dag en via elk platform. Voel je de stress al? We hebben goed nieuws voor je: AI gaat je leven een stuk makkelijker maken.
Eén van de sterren op het podium van deze technologische revolutie is ChatGPT, een creatie van OpenAI. ChatGPT wordt ook wel een ‘slimme chatbot’ genoemd, maar dat is eigenlijk een understatement.
Deze knappe kop kan menselijke gesprekken nabootsen en begrijpen, waardoor het net lijkt alsof je een babbeltje maakt met een echte persoon.
Het verschil? ChatGPT slaapt nooit en staat altijd klaar om te helpen. Dat is nog eens wat je noemt een ’24/7 service’ 😉
Hoe kan dit AI-wonderkind jou helpen in je contactcenter? Lees verder op Steam-connect.com.