In gesprek met CX en AI experts over de nieuwste trends in digitale transformatie en hoe je deze kunt toepassen op jouw klantenservice.
Wat een heerlijke energie op het Digital Transformation Event van de CCMA. Met 90 CX professionals waaronder de 8 MOTY finalisten in gesprek over de Zin en Onzin van de AI hype, Conversational Service, Voicebots en de adoptie van kunstmatige intelligentie en de toekomst van klantcontact.
Wat is de invloed van AI oplossingen zoals ChatGPT? Welke vaardigheden verliezen wij mensen door gebruik van deze technologieën? Hoe creëer je met Conversational AI uitzonderlijke klantervaringen en persoonlijke selfservice via verschillende kanalen? Slim routeren naar de juiste oplossing is het antwoord op de toegenomen complexiteit in klantcontact. Maar hoe doe je dat? En welke technologie is daarvoor nodig?
Kunstmatige Intelligentie & CX
Welke invloed heeft kunstmatige intelligentie zoals ChatGPT op onze klantenservice? Persoonlijk contact is afhankelijk van de context en het gebruik het gebruik van data. Hoe borgen we transparantie en eigen data?
Conversational customer service
Conversational AI in customer service is meer dan een chatbot en biedt uitzonderlijke klantervaringen en selfservice via verschillende kanalen vanuit de AI Cloud. En dat zo persoonlijk mogelijk. Hoe doe je dit op een efficiënte manier?
De evolutie van Voicebots in CX
Slim routeren is het antwoord op de toegenomen complexiteit in klantcontact. Het achterhalen van de klantvraag werkt uitstekend met spraakherkenning. Voicebots worden steeds vaker ingezet voor het routeren en selfservice.
De adoptie van AI technologie
Hoe is de relatie tussen mens en technologie? Welke vaardigheden verliezen wij door gebruik van technologie? Hoe passen we ons aan in het tijdperk waarin technologie een steeds dominantere rol inneemt.
Het Digital Transformation Event is onderdeel van de CCMA Manager Of The Year en vond plaats op de prachtige lokatie bij Coniche in het Eemklooster in Amersfoort.