Op 17 november nemen de sprekers van Gemeente Den Haag en Florius je mee in hun recente innovaties waarmee ze de klant- en medewerkertevredenheid hebben weten te verbeteren. Wanneer je kiest voor de Verint break-out op het Jaarcongres van de KSF, kom je meer te weten over de impact en hoe zij dit hebben toegepast in hun organisaties.
Gemeente Den Haag
De Front Office van de Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten van de gemeente Den Haag krijgt jaarlijks 400.000 vragen van burgers. Het is een hele uitdaging om dit soort vragen snel, duidelijk één in 1 keer goed te beantwoorden. Sinds kort gaat dat echter een stuk gemakkelijker. Stéphanie Toorenburg (Hoofd Front Office) en René van der Kleij (Hoofd Front Office) nemen je mee in hun ontdekkingsreis naar een geoptimaliseerd ketenproces waarin Verint Knowledge Management Pro centraal staat.
Florius
Wat zegt de klant daadwerkelijk? Hoe versnellen we de groei van onze medewerker? Hoe heeft de medewerker regie over zijn werktijden? Het expertise centrum van Florius maakt gebruik van vele innovatieve Verint oplossingen om zo de klanten de beste dienst en service te kunnen bieden. Met o.a. Speech Analytics, Automated Quality Management en Shitfbidding zijn medewerkers in staat om de beste service en dienst te leveren. Seif Alhamrany, Teammanager Advies bij Florius deelt zijn kennis over al deze innovaties.
We zien je graag weer op het KSF Congres in Hilversum!