
Kortgeleden zijn we de samenwerking aangegaan met Expoints, specialist op het gebied van (klant)feedback. Hierdoor is het mogelijk om geautomatiseerd feedback uit te vragen na klantcontact via social media. Door de feedback te analyseren verkrijg je een integraal klantbeeld over verschillende kanalen.
Social media hebben zich de afgelopen tijd ontwikkeld tot volwaardige klantcontactkanalen. Door het toenemende belang van deze kanalen, ontstaat ook een groeiende wens om te weten hoe klanten het contact via social media ervaren. Wij boden reeds de mogelijkheid om feedback te vragen na afronding van een contact via social media. Naast Expoints doen wij dit verder in samenwerking met: InSocial, Opiness, KiyOh, klantenvertellen.nl en tevreden.nl.
Klantcontactkanalen vergelijken
Veel bedrijven zien in dat het van belang is om verschillende contactkanalen (telefoon, mail, social, chat etc.) eenvoudig met elkaar te kunnen vergelijken, voor één integraal klantbeeld. Hiervoor is het noodzakelijk om alle verschillende vormen van klantfeedback, omnichannel, samen te kunnen brengen in één centraal dashboard.
Twee werelden komen samen
Om optimaal aan te sluiten op (toekomstige) wensen van onze klanten zijn we met Expoints in gesprek gegaan. De krachtenbundeling combineert volgens ons het beste van twee werelden. Enerzijds het gemak en de inzichten die wij bieden op het gebied van monitoring en webcare. Anderzijds het dashboard van Expoints waar klantfeedback inzichtelijk en praktisch bruikbaar wordt gemaakt.
Zo heb je de mogelijkheid om aan het einde van een klantcontact via social media, volledig geautomatiseerd, de klant om feedback te vragen. De conversatie via social media wordt automatisch via de webcaretool van OBI4wan verstuurd, de daarop volgende feedbackbevraging door Expoints.