Capelle aan den IJssel, 15 juni – Eind vorig jaar kondigde VANAD Engage haar nieuwe CEO, Lenhard Los, aan. Met zijn komst heeft de ambitie om verder te groeien en om de relatie met onze partners naar een hoger niveau te brengen een nieuwe impuls gekregen. Om deze ambitie kracht bij te zetten, verwelkomen wij uitbreiding van #TeamVANAD. Niek Koopmans is 1 juni gestart als Sales manager bij VANAD Engage.
“De afgelopen 20 jaar heb ik in verschillende – veelal internationale – Sales en Business Development rollen gewerkt voor bedrijven in de Business Process Outsourcing (BPO) / klantenservice industrie.
Mijn passie is om de customer experience van eindklanten te helpen te verbeteren. De interactie met collega’s en het samen bedenken van oplossingen die het beste passen bij de wensen van onze partners om daarmee tot een onderscheidend resultaat te komen is wat ik graag doe.
Ik kijk er naar uit om in deze snel veranderende (customer experience) wereld, VANAD Engage nog meer op de kaart te zetten bij bestaande en toekomstige partners! Hierbij focus ik mij graag op het menselijke gecombineerd met geavanceerde technologische oplossingen die wij te bieden hebben.”
Over VANAD Engage
Ons doel is om ieder contact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol te maken. Écht het verschil blijven maken door de verbinding tussen mensen, technologie en inzichten vanuit onder andere data. Door verdere professionalisering in de ontwikkeling en uitrol van nieuwe diensten anticiperen wij op groei met onze bestaande en nieuwe partners. VANAD Engage, gespecialiseerd in customer experience, voegt continu waarde toe aan de customer journey van haar partners, door technologie en mensen slim te combineren. Inmiddels maakt VANAD Engage al in miljoenen klantcontacten het verschil voor haar partners. Dit alles onder het motto: Keep moving forward.
Voor meer informatie kijk op www.vanadengage.com