26 mei 2021 | 11:00 – 12:00 uur (CET)
Registreer vandaag nog voor het gratis Customer Experience webinar. Krijg diverse tips en adviezen voor het optimaliseren van jouw klantcontactcenter en CX .
Een sterke CX-strategie is voor elk bedrijf belangrijk. Het is de manier om klanten te behouden, je bedrijf gezond te houden en winst te maken. Forrester heeft onderzocht welke bedrijven uitblinken in hun klantenservice. Aan de top staan o.a. digitale powerhouses zoals First Direct, Monzo, ING, en Zalando.
Alle CX-leiders bieden uitmuntende klantenservice en communiceren duidelijk met hun klanten. Ook weten ze precies hoe ze klanten zich gewaardeerd laten voelen. Maar hoe doen ze dit?
Om je plek in de markt te behouden en het verschil met concurrenten te verkleinen, moet je als bedrijf altijd ambitieus blijven. Het is belangrijk om klanten écht te (leren) begrijpen en kennen.
Focus en wendbaarheid zijn hierbij belangrijk. Nieuwe investeringen in AI en automatisering brengen dit doel dichterbij. Hoe weet je wat het allerbelangrijkste is voor klanten? Hoe breng en houd je merkbeloftes te allen tijde op één lijn met de customer experience?
Ontdek tijdens het webinar:
- Welke bedrijven nog meer de beste customer experience bieden en hoe ze dit doen .
- Wat klanten nu echt willen (en verwachten).
- De conclusies van Forrester over Customer Experience en hoe deze op de juiste manier in te richten.