Vinden jouw klanten én medewerkers altijd makkelijk en snel het juiste antwoord op hun vraag? Ze zoeken dit antwoord meestal op verschillende plekken, zoals de website, je kennisbank, maar ook in werkinstructies en de chatbot. Je servicecontent moet daarom vindbaar en bruikbaar zijn, en bovendien consistent. Tijdens de workshop Klantgericht Content Schrijven leer je hoe je (micro)content op zo’n manier schrijft, dat het juiste antwoord altijd makkelijk te vinden is. Vanuit één bron, via elk kanaal.
Tweedaagse training geeft je een kickstart
Wij helpen je graag om snel resultaat te boeken. De workshop ziet er daarom als volgt uit.
- We bespreken eerst het type content en het doel dat je hebt
- We helpen je goed vindbare en bruikbare content te schrijven
- We besteden aandacht aan SEO, SEA, inhoud en vorm
- We richten ons op de juiste tone of voice die aansluit bij jouw klanten
- Zorgen dat je (micro)content altijd consistent is
- Natuurlijk delen we de beste tips & tricks voor snel resultaat
- Bovendien stellen we een Service Content Guide op, zodat ook toekomstige content blijft aansluiten
- We besteden extra aandacht aan je chatbot als je die gebruikt
Workshop of verkorte cursus online
De training Klantgericht Content Schrijven geven we bij jou op locatie, en gaan dan praktisch aan de slag met je contentredacteuren en kennisbeheerders. Natuurlijk kun je de training ook volledig online volgen, zodat je in thuiswerktijden aan de slag kunt met het goed vindbaar en bruikbaar maken van je content.
Meer informatie over de workshop
Is de workshop Klantgericht Content Schrijven ook iets voor jou en je collega’s? Lees dan hier verder, of neem contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden!