Evolve IP®, wereldwijd bekend om zijn Work Anywhere™ -oplossingen, is door Gartner opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service*. Het omnichannel-aanbod van Evolve IP is 30-40% goedkoper dan vergelijkbare services en scoort bovendien hoger op klanttevredenheid. Op Gartner Peer Insights krijgt Evolve IP 4,7 van de 5 sterren en een aanbevelingspercentage van 92%.
“Geen enkele andere contactcenterprovider ter wereld levert een omnichannel-oplossing voor agents en supervisors die is geïntegreerd met Microsoft Teams én toegang geeft tot essentiële bedrijfsapplicaties en bestanden vanaf één enkel wachtwoord op vrijwel elk apparaat”, aldus Scott Kinka, Chief Technology Officer van Evolve IP. “We zijn verheugd dat we worden opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service en zijn erg trots op de aanbevelingen en beoordelingen van onze klanten.”
Geïntegreerde oplossing in 2021
Kinka vervolgt: “Dit jaar was een ongelooflijke uitdaging voor contactcenterprofessionals. Ze kwamen niet alleen op totaal verschillende locaties te werken, maar ook waren ze vaak afhankelijk van houtje-touwtje-oplossingen die niet ideaal zijn. Nu bedrijven uitkijken naar 2021, wordt duidelijk dat er nieuwe geïntegreerde oplossingen nodig zijn om voor superieure klantervaringen te blijven zorgen. Dat betekent niet alleen dat agents en supportmedewerkers oproepen kunnen beantwoorden, toegang hebben tot het CRM en hun KPI’s kunnen halen, maar ook dat ze moeten kunnen samenwerken met de rest van hun team en veilig toegang moeten hebben tot alle applicaties die ze nodig hebben om productief en efficiënt te kunnen werken, waar dan ook.”
Zorg voor een uitstekende klantervaring
De contactcentersoftware van Evolve IP biedt alle functies en integraties die nodig zijn om voor een uitstekende klantervaring te zorgen, waaronder:
- De mogelijkheid voor agents om vanaf elke locatie te werken en samen te werken met integraties voor Microsoft Teams en toegang tot applicaties;
- Omnichannel met spraak, chat, sms, e-mail, web callback, IVR en meer;
- Volledige integratie met Cisco enterprise spraakdiensten, of implementatie in de bestaande PBX;
- AI-gestuurde spraakanalyse en gespreksopname;
- Workforce management;
- Business intelligence en rapportage;
- Third party geauditeerd op belangrijke compliances zoals HIPAA / HITRUST, PCI, ISO 27001 en SOC2.
Waarom klanten Evolve IP kiezen
De Work Anywhere™-oplossingen van Evolve IP maken werknemers mobieler, productiever en veiliger. Met alle technologieën voor werken op afstand die middelgrote en grote bedrijven nodig hebben om hun mensen succesvol te maken, stellen we bedrijven in staat zich te concentreren op het verbeteren van resultaten, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over infrastructuurbeheer en kosten. Onze door analisten geprezen oplossingen kunnen standalone of geïntegreerd worden geleverd en omvatten samenwerking, spraakcommunicatie en contactcenter, evenals de mogelijkheid voor medewerkers om toegang te krijgen tot al hun applicaties en gegevens op vrijwel elk apparaat. Simpel gezegd, bij Evolve IP: ‘We Make Work Better™’