Op 12 november jl. vond de 2e editie van het CustomerFirst Congres plaats, het event voor pro’s in CX en klantenservicemanagement. Heeft u het gemist, of wilt u nog even nagenieten? Als co-sponsor van dit congres schotelt Evolve IP u graag de hoogtepunten voor. Van chatbots tot superagents.
De essentie van klantcontact vandaag de dag
Naast onze sprekers kwamen ook IKEA, AFAS, Zilveren Kruis, Ministerie van Buitenalndse zaken en vele andere aan het woord. Zo deelden verschillende experts uit het vak hun ervaringen, opvattingen en kennis over klantcontact. Zijn er gemene delers te ontdekken? Volgens ons is de centrale boodschap van het CustomerFirst Congres dat technologie eindeloze mogelijkheden geeft om klantcontact nóg beter te maken, maar dat u daar pas écht de vruchten van plukt als u het menselijk en persoonlijk maakt. Door te luisteren naar wat uw klant wil en door silo’s in te ruilen voor samenwerking. Daarom geloven wij in ‘Work Anywhere’. Omdat het werkt. Met onze oplossingen voor contact centers kunt u blijven samenwerken en service verlenen, ook als dat op afstand moet.