Gelukkige medewerkers zijn productiever, effectiever en creatiever. Ook werken ze beter samen en melden zij zich minder vaak ziek. Bovendien is het een stuk fijner om met gelukkige collega’s en leidinggevenden te werken, én er eentje te zijn. Hoe … Lees verder
Super gezellig Klantcontact Padel Open!
Afgelopen vrijdag, 27 september 2019, hebben we met zijn allen op een gave en sportieve manier kennis en ervaringen gedeeld met vakgenoten. De middag zijn we gestart met een heerlijke lunch waarna Simon Tennis een Padel clinic verzorgde. Na de … Lees verder
Whitepaper: klantcontact insourcen of outsourcen?
Whitepaper: klantcontact insourcen of outsourcen? Is er een ‘gap’ tussen de huidige capaciteit van jouw organisatie en de capaciteit die nodig is om de doelstellingen te behalen? Of wil je UITBLINKEN in customer experience maar is dit niet core … Lees verder
Benchmarken in klantcontact: Vergelijk – Open ogen – Maak sterker
Customer Experience is hot. Zo ook de manier waarop organisaties met klanten interacteren. Vanuit de klant gedacht, maar ook zeker vanuit organisaties zelf. Maar waar liggen kansen in de huidige wijze waarop klantcontact geregeld is? Wat gebeurt er … Lees verder
Mis ‘m niet! Het Klantcontact Padel Open!
Er is veel dynamiek in de klantcontact branche. Voor de ultieme customer experience gebruiken we meer kanalen dan ooit, experimenteren we met chatbots, heeft Artificial Intelligence zijn intrede gedaan en zijn nieuwe collega’s moeilijk te vinden op … Lees verder
Klantcase: Moneyou
Moneyou gelooft dat mensen volledig in staat zijn om hun eigen financiële beslissingen te nemen. “Onze producten en diensten helpen mensen om hun financiële zaken eenvoudig, snel en simpel af te handelen.” Moneyou is met SmartCenter gaan … Lees verder
Smart Tools Event: Innovatieve Klantcontact Oplossingen
Het continu doorontwikkelen van een betere Customer Experience (CX) tegen lagere kosten is een steeds belangrijker onderwerp. Steeds meer organisaties zullen komend jaar hierin stappen willen maken om klanten (blijvend) aan zich te binden. Gemak … Lees verder
Smart Thinking Seminar: The Effortless Experience
Het bieden van gemak en snelheid aan je klanten is dé nr 1 trend om klanten voor langere tijd aan je te binden. In The Effortless Experience wordt het zoveel mogelijk reduceren van klantinspanningen als hét gouden ticket voor klantloyaliteit … Lees verder
Je flexpool is een strategische keuze
Veel organisaties zijn op zoek naar de ideale afstemming tussen het werkaanbod en de beschikbare capaciteit om dit aanbod te verwerken. Traditioneel maken organisaties hiervoor gebruik van uitzendbureaus en detacheringsopdrachten om zo flexibel … Lees verder
Klantadviseur aan het woord: Christelle
Christelle van der Meulen werkt al vanaf april 2016 namens SmartCenter bij PWN. PWN is één van de tien drinkwaterbedrijven in Nederland en verzorgt het natuurbeheer en bescherming van drinkwaterbronnen in het Noord Hollandse Duinreservaat en … Lees verder