Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Klantcontact Monitor
- Frans Halslaan 23D
- 1231 BB Loosdrecht
- T. +31 (0)35-544 98 00
- Neem contact op:
- Hirschel Hessel
- T. +31 (0)35-544 98 00
- E. info@kcmsurvey.nl
- W. http://www.kcmsurvey.nl
Onderzoek naar klant- & medewerker-tevredenheid. Continu en realtime inzicht in uw klant- & medewerker-tevredenheid? Via het overzichtelijke dashboard van de KCM heeft u 24/7 inzicht in uw belangrijkste doelstellingen.
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan inzichten.
In enkele klikken heeft u de kern van uw verbeterpotentie te pakken en kunt u met behulp van de KCM Verbetermodule en de KCM KlantsignaalMonitor aan de slag om uw klant- & medewerkerstevredenheid te verbeteren en onnodige kosten te voorkomen. De KCM is hierdoor een uniek en noodzakelijk instrument voor uw bedrijfsvoering. Door het aantrekkelijke investeringsmodel en ons professionele team kan de KCM hierin niet ontbreken.
De KCM laat u niet alleen resultaten zien, maar biedt een scala aan inzichten.
In enkele klikken heeft u de kern van uw verbeterpotentie te pakken en kunt u met behulp van de KCM Verbetermodule en de KCM KlantsignaalMonitor aan de slag om uw klant- & medewerkerstevredenheid te verbeteren en onnodige kosten te voorkomen. De KCM is hierdoor een uniek en noodzakelijk instrument voor uw bedrijfsvoering. Door het aantrekkelijke investeringsmodel en ons professionele team kan de KCM hierin niet ontbreken.
- Online dashboard op PC/ Tablet/ Smartphone
- Reponse borgen door het inzetten van alle mogelijke communicatie kanalen & aantrekkelijke, gepersonaliseerde uitnodigingen met mooie vragenlijsten
- Verdieping door wordclouds, trending topics, trendgrafieken en rapportages
- Verbetering door KCM Verbetermodule en KlantSignaalMonitor
- Service als marketing door KCM Social Media Module en koppelingen naar review sites