Voor cliënten is het soms een hele uitdaging om telefonisch de dienstdoende thuiszorgmedewerker te bereiken. De ‘roulatiemobiel’ is niet bereikbaar omdat een medewerker haar handen vol heeft, de medewerker met schakeldienst heeft zich verslapen, de … Lees verder
3 manieren om het contact center efficiënter in te richten
Organisaties hebben het regelmatig druk met het oplossen van storingen. Binnen 10 minuten hangen er tientallen of zelfs honderden boze klanten aan de lijn en voor alle klanten geldt vaak dezelfde boodschap: “De storing wordt momenteel opgelost, wij … Lees verder
Omnichannel klantcontact – De toekomst van contact centers
Het is een dagelijks terugkerend onderwerp op de klantenservice afdeling: Bellende klanten met eenvoudige vragen. Klanten zijn namelijk gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen die eenvoudig via uw website beantwoord kunnen worden. Helaas … Lees verder
Grondontwikkeling Nederland kiest voor outbound dienst Mtel
Grondinvesteerder Grondontwikkeling Nederland gaat de eigen salesafdeling voorzien van de outbound klantcontactdiensten van Mtel. Met de dienst heeft Grondontwikkeling Nederland een robuust klantcontactsysteem in handen en kan de organisatie aan de … Lees verder
Servicenummers – Op welke manier wil de klant uw organisatie bereiken?
Dagelijks worstelen bedrijven met het gebruik van servicenummers en hoe zij deze efficiënt in kunnen zetten. Servicenummers worden vaak gebruikt voor het genereren van extra inkomsten, echter zijn klanten niet altijd bereid te betalen voor (0900) … Lees verder
Kom naar de Mtel kennissessie op 9 december
Hoor van René Frijters (Oprichter en Directeur) hoe Knab een hoge klanttevredenheid scoort. Manager R&D Patrick Storms (Mtel) vertelt hoe je omnichannel toepassingen op een goede manier kunt inzetten. Kom daarna in gesprek met Daan Noordeloos hoe … Lees verder
4 tips om uw contact center te ontlasten bij een storing
Goed voorbereid bij pieken in uw klantcontact Het overkomt u zelden, maar als het u overkomt heeft het grote gevolgen. In het geval van een storing of een calamiteit ervaart u een enorme piek van het inkomende klantcontact op de klantenservice of … Lees verder