Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van … Lees verder
Wat zijn de voordelen van een cloud omgeving voor de klantcontact manager?
Bedrijven willen snel inspelen op de veranderende klantwensen en dit vergt veel van het klant contact center. Tegenwoordig willen klanten proactief geïnformeerd worden en daarnaast persoonlijk benaderd worden. Dit kost veel tijd en geld voor … Lees verder
Mtel Whitepaper ‘On-premise vs. Cloud Contact Center’
Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden veel voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd … Lees verder
Cannock Chase kiest contact center oplossing Mtel
Cannock Chase maakt gebruik van de cloud contact center dienst van klantcontactspecialist Mtel. Met de dienst Online Contact Center (OCC) van Mtel heeft het contact center van Cannock Chase alle gewenste functionaliteiten om de klant nu en in de … Lees verder
Mtel Webinar: On-premise vs cloud contact center
In één uur bent u volledig op de hoogte Veel organisaties overwegen om de contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen. Dit in plaats van te investeren in hardware en/of software of kostbare upgrades daarvan. Wat zijn de belangrijkste … Lees verder
In gesprek met Prénatal: “Ouders willen meteen antwoord”
Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn dan ook … Lees verder
Wat zijn de kosten van cloud contact centers vergeleken met on-premise contact centers?
De markt voor cloud software is flink aan het groeien. De zakelijke markt is klaar voor Software as a Service (SaaS) oplossingen. De cloud markt zal volgens Gartner in 2016 met 16% groeien. Als belangrijkste reden geven CIO’s de flexibiliteit en … Lees verder
In gesprek met G4S: “Bereikbaarheid is betrouwbaarheid”
G4S Cash Solutions is een mondiale speler op het gebied van waardelogistiek. Alleen al in Nederland maken hun geldwagens 125.000 stops per maand en bedraagt de omzet zo’n 100 miljoen. Het is onderdeel van G4S, wereldmarktleider in veiligheid en … Lees verder
IBood over Mtel: “Mtel kijkt ook naar de lange termijn”
iBOOD is in 8 jaar tijd uitgegroeid tot Europa’s grootste online one day deal platform. In gewone mensen taal: een webshop die per dag één nieuw product aanbiedt, tegen een zeer scherpe prijs. De website is voor het 5e jaar op rij uitgeroepen tot … Lees verder
4 tips om uw contact center te ontlasten bij een storing
Het overkomt u zelden, maar als het u overkomt heeft het grote gevolgen. In het geval van een storing of een calamiteit ervaart u een enorme piek van het inkomende klantcontact op de klantenservice of het cloud contact center. Zonde van al die tijd … Lees verder