Evolve IP®, wereldwijd bekend om zijn Work Anywhere™ -oplossingen, is door Gartner opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service*. Het omnichannel-aanbod van Evolve IP is 30-40% goedkoper dan vergelijkbare services en scoort … Lees verder
Klantcontact vanuit 1 applicatie
Klantcontact vindt al lang niet alleen meer via telefoon of e-mail plaats, maar ook via social media en chatbots bijvoorbeeld. Daarover sprak Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan op het CustomerFirst Congres. Om uw klantcontact te … Lees verder
Het nieuwe werknormaal
Gaan we straks terug naar kantoor of blijven we thuis werken, of wordt het een mix? En hoe zorgt u dan voor een structurele oplossing voor uw contact center? Daarover spraken Patrick Storms, Consultant bij Evolve IP en Bo Struijk, WFM Specialist bij … Lees verder
De hoogtepunten van CFC2020
Op 12 november jl. vond de 2e editie van het CustomerFirst Congres plaats, het event voor pro’s in CX en klantenservicemanagement. Heeft u het gemist, of wilt u nog even nagenieten? Als co-sponsor van dit congres schotelt Evolve IP u graag de … Lees verder
Evolve IP, Polly.help en OBI4wan bundelen krachten
Rotterdam – 23 september 2020 - OBI4wan, Polly Kennismanagement en Evolve IP hebben de handen ineengeslagen voor één hosted omnichannel contact center oplossing. Deze oplossing voorziet in customer engagement én kennismanagement, wat over alle … Lees verder
Call center gesprekken aannemen en tickets afhandelen in 1 applicatie
Evolve IP lanceert Call Center App in de Freshworks Marketplace! Een naadloze integratie tussen haar Cisco Broadworks Call Center en de ticketing oplossing van Freshworks. De applicatie die beschikbaar is in de Freshworks Marketplace maakt het … Lees verder
Greenchoice agents productief vanuit huis
Bij Greenchoice weten ze wat hen te doen staat: Nederland groener maken. En daar werken ze elke dag hard aan! Ze wachten niet af maar gaan zelf aan de slag. Dat hebben ze ook gedaan met het handhaven van de productiviteit van de medewerkers in deze … Lees verder
Hoe manage je een contactcenter waarin iedereen thuis werkt?
Klantenservice gaat gewoon verder vanuit huis! De wereld ziet er vandaag heel anders uit. Tot een paar weken geleden werkte 39% van de beroepsbevolking wel eens thuis. Ook voor contactcenters zit er nu weinig anders op dan de operatie te … Lees verder
De 4 overwegingen om het juiste communicatie platform te kiezen
Om de juiste keuze te maken tussen locatiegebonden “On-Premise” communicatie systemen of in de “Cloud” of “gehoste” Voice over Internet Protocol systemen geven wij u de vier belangrijkste overwegingen mee. Voice over Internet protocol … Lees verder
Hoe voldoet u aan de hoge eisen van uw klant?
Een belangrijke doelstelling voor iedere manager klantcontact is een tevreden en blije klant. Vrijwel iedere organisatie die klantcontact belangrijk vindt, meet de klanttevredenheid en de NPS. Het is heel makkelijk om met een onbeperkt budget … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Volgende »