Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- EarlyBridge
- Ellermanstraat 18 A
- 1114 AK Amsterdam-Duivendrecht
- T. 020 3413952
- Neem contact op:
- Kathy van de Laar
- T. 0621241245
- E. Kathy@earlybridge.com
- W. http://www.earlybridge.nl/
EarlyBridge, Driving Customer Performance
Zit er 'iets' niet goed in het contact met uw klanten?
Dan vertaalt zich dat direct in lagere verkoopcijfers, hoger klantverloop en mogelijk zelfs reputatieverlies.
Vóór het zover komt, kan EarlyBridge de problemen voor u analyseren en helpen oplossen.
Onze laagdrempelige scans geven u snel inzicht in wat er beter kan in uw verkoop, dienstverlening, kanaalstrategie of de klantbeleving.
Via Customer Journey Mapping leert u naar uzelf te kijken door de ogen van uw klanten en vertaalt u nieuwe marketing-, sales- en servicestrategieën naar de praktijk.
En met Experience Based Training krijgt u uw medewerkers mee in de cultuuromslag en worden uw kern- of merkwaarden ingebed in het klantcontact.
Customer Experience Management met EarlyBridge: Beter weten wat klanten beweegt.
Directie
Kathy van de Laar en Christiaan Pothoven
Referenties
www.earlybridge.nl, zie klant cases
Zit er 'iets' niet goed in het contact met uw klanten?
Dan vertaalt zich dat direct in lagere verkoopcijfers, hoger klantverloop en mogelijk zelfs reputatieverlies.
Vóór het zover komt, kan EarlyBridge de problemen voor u analyseren en helpen oplossen.
Onze laagdrempelige scans geven u snel inzicht in wat er beter kan in uw verkoop, dienstverlening, kanaalstrategie of de klantbeleving.
Via Customer Journey Mapping leert u naar uzelf te kijken door de ogen van uw klanten en vertaalt u nieuwe marketing-, sales- en servicestrategieën naar de praktijk.
En met Experience Based Training krijgt u uw medewerkers mee in de cultuuromslag en worden uw kern- of merkwaarden ingebed in het klantcontact.
Customer Experience Management met EarlyBridge: Beter weten wat klanten beweegt.
Directie
Kathy van de Laar en Christiaan Pothoven
Referenties
www.earlybridge.nl, zie klant cases