Met veel personeel in je bedrijf, weet je wellicht als geen ander dat een werkrooster maken een tijdrovende klus is. Voor je het weet, verdwaal je in de losse Excel-sheets. Bij DIRECT Klantcontact hebben we ruime ervaring met het plannen en roosteren … Lees verder
Kwaliteit telefonisch klantcontact draagt veel bij aan succes
Omdat het voor bedrijven nu eenmaal steeds moeilijker wordt om zich op basis van hun producten of diensten van de grijze middelmaat te onderscheiden, richten ze hun focus meer en meer op het bieden van optimale klantbeleving. Hoewel dat natuurlijk … Lees verder
DIRECT Klantcontact biedt flexibele hulp tijdens coronacrisis
Hoe de coronacrisis zich de komende weken ontwikkelt? Niemand die het weet. Door die onzekerheid kan het bedrijfsleven niet anders dan zich goed voorbereiden op omstandigheden als verder aangescherpte en/of verlengde maatregelen, extra druk op de … Lees verder
Gratis kennisevent: Blink uit in een efficiënt klantproces
Hoe richt je als ondernemer klantprocessen nu zó in, dat het zowel voor de klant als de organisatie en medewerkers makkelijker wordt? Waar kan er op bij worden gestuurd en waar zijn verbeteringen door te voeren? Klantcontactprocessen inrichten … Lees verder
Is jouw webwinkel al klaar voor Black Friday?
In Amerika is het al jarenlang een enorme hype, maar inmiddels kunnen we ook in Nederland niet meer om Black Friday heen. Waar in 2015 nog maar 35 Nederlandse webwinkels aan dit grootste e-commerce event ter wereld meededen, waren dat er vorig jaar … Lees verder
Gratis kennisevent: Blink uit in Klantinteractie
De essentie van klantcontact: het inspelen op de wensen en behoeften van klanten. Of iemand nou kampt met een vraag, een klacht of een willekeurige opmerking, als klantcontact expert probeer je altijd tegemoet te komen met de juiste oplossing. … Lees verder
‘AI krijgt komende jaren steeds grotere rol in klantenservice’
Technologie lijkt meer en meer de slimme motor van de toekomstige klantbeleving te worden: uit een wereldwijd onderzoek onder 4.000 bedrijven en overheidsorganisaties uit 36 landen blijkt dat in 2030 naar verwachting 67% van alle interacties tussen … Lees verder
DIRECT Assistent: voor het werk waar jíj niet aan toe komt
Assistentie op afstand Als ondernemer ben je vaak (te) druk met je onderneming. We kunnen ons dan ook goed voorstellen dat je vaak tijd te kort komt voor verschillende operationele taken. Merk je dat je niet genoeg tijd overhoudt om je te focussen … Lees verder
Het stookseizoen is van start: dit is hoe wij te werk gaan
De zomer is al een geruime maand voorbij. De dagen worden weer donkerder en kouder en de verwarming gaat weer aan. Of we nu willen of niet, de kou komt eraan en dat zijn juist de momenten dat we lekker warm thuis zitten. Wist je bijvoorbeeld dat één … Lees verder
Live chat via je website
Verhoog je service én verkoop met live chat op je website. Live chat via je website is een onmisbaar instrument voor klantenservice geworden. Klanten ervaren drempels, hebben twijfels of willen snel weten of jouw product of dienst iets voor hen is. … Lees verder