Download onze gratis gids ‘In 9 stappen naar een efficiënt klantproces’ en lees alles over het stellen van de juiste doelen en prioriteiten om jouw klantproces zo optimaal mogelijk in te richten. De gids biedt aan de hand van een customer journey … Lees verder
Wybe de Groes (Directeur DIRECT Klantcontact) over 30-jarig bestaan
DIRECT Klantcontact bestaat dit jaar alweer 30 jaar. Alle reden voor een feestje, maar zeker ook een mooi moment om eens uitgebreid stil te staan bij het succes van deze samenhorige en springlevende organisatie. Met directeur Wybe de … Lees verder
PODCAST: Stella Fietsen in Hey Customer! over klantenbinding
Nederland Fietsland. Je ziet ze overal rijden, in alle kleuren en vormen. Van gewone fiets tot elektrische fiets: we fietsen met z’n allen nogal wat af. En ook Stella zag haar kansen in deze dynamische markt. Relatieve nieuwkomer en uitdager op de … Lees verder
Hoe behoud je klantbinding bij snelle bedrijfsgroei?
Wanneer je bedrijf (explosief) groeit, heb je onder andere mogelijk meer personeel nodig om aan de vraag van klanten te blijven voldoen. Niet alleen je bemensing is belangrijk, je dient wellicht ook andere systemen te gebruiken. Maar ook je … Lees verder
Succesvol ondernemen: het begint bij een gerichte klantstrategie
Succesvol ondernemen is zo makkelijk nog niet. Je hebt met honderden zaken rekening te houden, waar je klantenbestand één van is. En misschien ook wel direct de belangrijkste. Wist je dat ruim 84% van de consumenten aangeeft dat de ervaringen met een … Lees verder
Zó zorg je voor een persoonlijke benadering in klantcontact
De beste service is persoonlijke service. En dat zeggen we niet zomaar. Want wist je dat 90% van alle positieve klantervaringen ontstaan door het oplossen van problemen en het geven van extra aandacht? Ja, je leest het goed. Niet snelheid maar … Lees verder
Workforce Manager Madelon over slimme personeelsplanning voor pieken in klantcontact
De koude wintermaanden lijken achter ons te zijn gelaten en dat betekent natuurlijk dat we weer richting de mooie lente (en zomer)dagen gaan. Als ondernemer ben je misschien al wel bezig met de nodige voorspellingen. Want ben je werkzaam in de … Lees verder
PODCAST: Almar Fernhout (Smyle) te gast bij Hey Customer!
Tandpasta als abonnement. Dat klinkt innovatief en uniek. En dat is het ook. Plastic is een product dat iedereen dagelijks gebruikt, vaak zonder er bij stil te staan. Maar is het wel echt nodig? Niet als het aan Smyle ligt. Oprichter Almar Fernhout: … Lees verder
PODCAST: Hey Customer! dé podcast voor klantcontact professionals
In onze maandelijkse podcastreeks Hey Customer! staan we al enkele jaren stil bij de journey die jouw klanten afleggen naar en met jouw onderneming. Want hoe ontdek je als ondernemer wat er speelt bij jouw klanten? En hoe richt je een optimale … Lees verder
macs: de flexibele customer service voor iedere ondernemer
ARNHEM – Onbeschofte telefonisten, telkens worden doorverbonden en eindeloze wachttijden begeleid door niets-aan-de-handmuziek... Het is de normale gang van zaken bij menig klantenservice. Zonde, want een optimale klantbeleving is cruciaal voor elke … Lees verder