Met de inzet van spraakroutering heeft VDAB (het beste vergelijkbaar met het Nederlandse UWV) haar klanten van een lastig te gebruiken IVR verlost. Voor zover bekend is VDAB de eerste Vlaamse organisatie die structureel spraakroutering toepast. Ook … Lees verder
Klantcontact GGD Utrecht voor, tijdens en na de Pandemie. Future trends & developments.
Samen met Ramond Leenders (Manager Bron Contact Onderzoek, GGD Utrecht) verzorgde Arjan van Hessen (Head of imagination Telecats) tijdens de finale van de CCMA Manager of the year een break-out sessie over Future trends & Developments. … Lees verder
Impact digitale transformatie op omnichannel klantcontact overheidsorganisaties. Webinar KSF & VNG.
Het belang van innovatie en digitalisering is nog nooit zo groot geweest. Klantinteractie verloopt via steeds meer kanalen en dat maakt een heldere kanaalstrategie onontbeerlijk. Welke impact heeft de digitale transformatie op klantinteractie en je … Lees verder
Aegon, early adopter spraaktechnologie: in 10 jaar van spraakrouteren naar gepersonaliseerde voicebot-service.
In de klantcontactstrategie van Aegon zie je de trends in klantcontact duidelijk terug. De financiële dienstverlener focust op first call resolution, een goede bereikbaarheid en heldere informatievoorziening. Maar in de strategie van de verzekeraar … Lees verder
MSD maakt gebruik van voicebot Telecats die informatie geeft over de beschikbaarheid van medicijnen en vaccins.
Het belang van digitalisering is mede door de huidige pandemie nog nooit zo groot geweest. Een passende case: MSD France maakt gebruik van een Telecats voicebot met spraaktechnologie om ervoor te zorgen dat medewerkers van ziekenhuizen en apotheken … Lees verder
Roadmap PGGM voor innovatie en verbetering klantcontact met spraaktechnologie
De pensioenuitvoeringsorganisaties krijgen het de komende jaren extra druk. De ingezette herziening van ons pensioenstelsel zorgt bij hen voor grote veranderingen in processen, systemen, informatie en communicatie. Ondertussen gaat het doorlopend … Lees verder
Inzicht in klantcontact met spraakanalyse voor het optimaliseren van processen en het ondersteunen van medewerkers.
In gesprek met: Erna Gerritsen, director transformation & technology Webhelp, sinds 2016 verantwoordelijk voor de afdeling Business Intelligence en vanaf 2020 ook voor de IT change en innovatie projecten. Met data en slimme technologie … Lees verder
Meet our voice & AI experts. “Het taaltechnisch geweten van Telecats”
Erik Bouwer van Klantcontact in gesprek met de voice experts Nadine Glas en Michel Boedeltje over voicebots in customer service met taal en spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Michel Boedeltje is product owner bij Telecats. “Als ik … Lees verder
Gepersonaliseerde service met voicebot Sam van VGZ
Om het innovatievermogen te vergroten heeft zorgverzekeraar VGZ sinds 2012 een innovatieteam tussen IT en de business in gezet. Stefan Visser (data catalyst en innovatiearchitect) en Niels Scheurleer (projectmanager) vertellen over de werkwijze van … Lees verder
In gesprek met Arjan van Hessen over spraaktechnologie.
De eerste van drie blogs over spraaktechnologie, AI en voicebots. In gesprek met dr. Arjan van Hessen, Head of Imagination bij Telecats, sinds ’91 werkzaam op het gebied van Human Language Technology bij Lernout & Hauspie en de Universiteiten van … Lees verder