Wij zijn trots, wij zijn Telecats en dat al 30 jaar 🎉 Aan een ieder, van collega tot klant, vrienden en familie die deze mooie reis mogelijk heeft gemaakt: hartelijk 🙏 dank!Een reis die in 1993 startte met IVR systemen waarbij klanten door het … Lees verder
ChatGPT3 de wonder taal-rekenmachine voor Customer Service
⚠️ Let op: Deze post is van begin dit jaar. Inmiddels hebben we een update geplaatst. Een goed begrip van de klantvraag is het vertrekpunt voor effectieve dienstverlening, ongeacht of die nu door mensen of door geautomatiseerde systemen wordt … Lees verder
AI-routing dringt door tot in het WFM proces
Intelligent routeren biedt grote voordelen voor je klant en voor je medewerkers. Samen met Sander Hesselink van Telecats kijken we naar wat de mogelijkheden van intelligent routeren zijn. Conclusies: AI kan beslissingen nemen die bijdragen aan de … Lees verder
De Speech Routing journey van VGZ
Sam, de succesvolle chatbot van VGZ, heeft zijn werkterrein verbreed. Naast tekst (webchat) kan hij nu ook overweg met spraak. En om de klantvraag goed te begrijpen, is VGZ overgestapt van IVR naar het routeren met spraakherkenning: Speech … Lees verder
Web 3.0 Customer Service
De impact op customer service is mogelijk groot, want web 3.0 biedt zowel bedrijven als consumenten allerlei nieuwe mogelijkheden en manieren om onderling te communiceren, zaken te doen en gegevens uit te wisselen. Sander Hesselink van Telecats over … Lees verder
Data vs privacy: EU regelgeving voor kunstmatige intelligentie
Wordt het ontwikkelen en gebruiken van AI-aangedreven oplossingen zoals chatbots de komende jaren ingewikkelder? Vast staat dat effectieve AI begint met een goede dataset. Juist het gebruik van (vooral ‘menselijke’) data voor AI wordt aan nieuwe … Lees verder
PGGM launching customer Spoken Summary
PGGM launching customer Spoken summary Essentieel voor een goede klantcontacthistorie is het invoeren van een korte samenvatting van het gesprek in het CRM-systeem: dat draagt bij aan een goede opvolging. Wat was voor de beller de aanleiding om … Lees verder
Customer service in de Metaverse
Tijdens de pandemie zijn veel digitale ontwikkelingen versneld doorgevoerd. Door de lock-downs en het thuiswerken verhuisde veel communicatie naar de digitale wereld. Mede daardoor zijn we gewend geraakt om online met elkaar in de virtuele wereld … Lees verder
De evolutie van de Voicebots
Dit is een artikel over de "5 common beliefs about Voicebots". Naast dit artikel nodigen we je graag uit om met ons in gesprek te gaan over het toepassen van voicebots met kunstmatige intelligentie in klantcontact in een online inspiratie workshop, … Lees verder
De route van KPN naar gepersonaliseerde dienstverlening
Gepersonaliseerde dienstverlening heeft de toekomst. Daarmee kunnen bedrijven klantgemak en conversie naar een hoger niveau brengen. Hierbij zijn technologie, data én de moed om expliciete keuzes te maken essentieel. Martijn Franssen, director … Lees verder