Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Aspect Software
- Postbus 4365
- 3006 AJ Rotterdam
- T. 010 7982 5517
- F. 010 204 55 55
- Neem contact op:
- Ruud Loppies
- T. 010 7982 5517
- E. AspectNL@aspect.com
- W. http://www.aspect.com/nl
De "altijd online " klant van dienst.
Uw relatie met uw klanten is permanent veranderd! Dit is het tijdperk van de klant. Die is altijd online en heeft de controle over de dialoog met bedrijven. Klanten van nu kiezen het kanaal waarmee zij met uw bedrijf willen communiceren - overal en altijd - en krijgen de gewenste informatie of ondersteuning die zij nodig hebben. Bedrijven moeten met deze continu veranderende eisen meegaan omdat merkloyaliteit niet meer vanzelfsprekend is. Zij moeten de klanten onder hun voorwaarden proactief van dienst zijn en hebben daarvoor oplossingen nodig waarmee ze aan die verwachtingen kunnen voldoen.
In een tijdperk waarin alles door nieuwe technologieën en bedrijfsmodellen sneller dan ooit veranderen, worden Aspect-oplossingen door topmerken in de reisbranche, de financiële dienstverlening, de gezondheidszorg, productie, telecommunicatie en detailhandel gebruikt, om de klantenservice te verbeteren en de loyaliteit te verhogen.
Conventionele modellen voor klantenbinding en traditionele visies op klantenloyaliteit belemmeren klanten bij het benutten van of anticiperen op de kansen op de markt om de omzet te verhogen terwijl tegelijkertijd de kosten worden verlaagd, en de waarde van de medewerker wordt gemaximaliseerd.
De klanten van nu zijn anders en hun behoeften zullen continu veranderen!
Vooruitdenkende bedrijven die op zoek zijn naar een frisse en baanbrekende visie op klantenbinding vertrouwen daarom op Aspect.
Uw relatie met uw klanten is permanent veranderd! Dit is het tijdperk van de klant. Die is altijd online en heeft de controle over de dialoog met bedrijven. Klanten van nu kiezen het kanaal waarmee zij met uw bedrijf willen communiceren - overal en altijd - en krijgen de gewenste informatie of ondersteuning die zij nodig hebben. Bedrijven moeten met deze continu veranderende eisen meegaan omdat merkloyaliteit niet meer vanzelfsprekend is. Zij moeten de klanten onder hun voorwaarden proactief van dienst zijn en hebben daarvoor oplossingen nodig waarmee ze aan die verwachtingen kunnen voldoen.
In een tijdperk waarin alles door nieuwe technologieën en bedrijfsmodellen sneller dan ooit veranderen, worden Aspect-oplossingen door topmerken in de reisbranche, de financiële dienstverlening, de gezondheidszorg, productie, telecommunicatie en detailhandel gebruikt, om de klantenservice te verbeteren en de loyaliteit te verhogen.
Conventionele modellen voor klantenbinding en traditionele visies op klantenloyaliteit belemmeren klanten bij het benutten van of anticiperen op de kansen op de markt om de omzet te verhogen terwijl tegelijkertijd de kosten worden verlaagd, en de waarde van de medewerker wordt gemaximaliseerd.
De klanten van nu zijn anders en hun behoeften zullen continu veranderen!
Vooruitdenkende bedrijven die op zoek zijn naar een frisse en baanbrekende visie op klantenbinding vertrouwen daarom op Aspect.