Amsterdam, 14 december 2015 – Tijdens Interactions Benelux 2015 heeft Interactive Intelligence traditiegetrouw een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement evenement reikten partners van Interactive Intelligence drie verschillende awards uit.
“Wij zijn natuurlijk trots op al onze klanten. Toch is het een mooi moment zo aan het eind van het jaar om een aantal opvallende, bijzondere klanten de extra aandacht te geven die zij verdienen”, zegt Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië. “Interactions Benelux 2015 is ons jaarlijkse evenement met klanten, prospects en partners en daarmee een uitgelezen gelegenheid voor deze uitreiking.”
Customer Experience Award 2015
De Customer Experience Award 2015 werd uitgereikt aan Luc van Ammel van De Stroomlijn (België) door Wim Van Cleemput van Nextel vanwege de intensieve en vruchtbare samenwerking tussen de teams van de beide partijen met als resultaat een geïntegreerd en krachtig productieplatform dat bijdraagt tot een bijzondere klantbeleving.
Innovation Award 2015
De Innovation Award 2015 werd in ontvangst genomen door François Gysbertsen van Callexcell (België) en uitgereikt door Marcel Reuvers van Frontline. Samen werkten zij aan een innovatieve planningsmodule waarmee de agenten direct afspraken kunnen maken in de agenda’s van medewerkers.
Partnership Award 2015
De Partnership Award 2015 gaat dit jaar naar Leon van Adrichem van Xerox (Nederland) en werd uitgereikt door Arie Appeldoorn van KPN.
Samen met Interactive Intelligence en KPN hebben zij het afgelopen jaar verschillende nieuwe toepassingen en integraties met Customer Interaction Center (CIC) gerealiseerd, waarmee de klanten van Xerox nog beter bediend kunnen worden.