Gijsbert van der Meulen is per 13 augustus 2018 de nieuwe directeur van Quality Contacts. Hij volgt hiermee de huidige directeuren Age de Jong en Niels Vader op, welke als aandeelhouders en Raad van Bestuur nauw betrokken zullen blijven bij de organisatie. De afgelopen periode heeft Gijsbert zich al op de achtergrond bekend gemaakt met alle lopende zaken alvorens in functie te treden.
Middels de komst van Gijsbert wordt invulling gegeven aan de wens van de huidige directie om iets meer afstand te nemen van de organisatie. “We hebben met veel liefde en inzet de organisatie opgebouwd. Daar zijn we trots op. Juist daarom is het heel prettig om met vertrouwen een stap terug te doen en ons deels te gaan richten op nieuwe dingen”, laat Age de Jong weten. “Weg zijn we zeker niet, daarvoor zit Quality Contacts nog veel te veel in ons hart“.
Over Gijsbert van der Meulen:
Binnen de callcenterbranche is Gijsbert (1976) een bekend gezicht. Hij heeft de laatste jaren aan alle kanten van de tafel gezeten en neemt bijna 20 jaar aan ervaring mee als het gaat om het uitbesteden en organiseren van alle vormen van klantcontact. Diverse facilitaire callcenters en organisaties als KPN, Telfort, de Nederlandse Spoorwegen en Greenchoice hebben de afgelopen jaren al vertrouwd op zijn ervaring. Niet alleen vanwege zijn kennis van klantcontact, maar ook zijn uitgebreide ervaring ten aanzien van marketing en sales.
In het verleden heeft Gijsbert op interim basis al verschillende rollen vervuld binnen Quality Contacts. Daarnaast heeft hij altijd ‘onder de knop’ gezeten als sparringpartner bij enkele grote trajecten. “We wisten dus wie en welke kwaliteiten we in huis haalden toen we met hem het gesprek aan gingen”, aldus Niels Vader. “Dat Gijsbert zelf ook al jaren ondernemer is en zijn eigen bedrijven heeft, geeft ons alle vertrouwen dat hij de organisatie weet uit te dagen om het beste uit zichzelf te halen. Wij zijn er van overtuigd dat zowel onze opdrachtgevers als onze medewerkers profijt zullen hebben van zijn kennis en kunde”.
Ten aanzien van zijn motivatie laat Gijsbert weten: “Vanaf de eerste ontmoeting ben ik altijd gecharmeerd geweest van Quality Contacts. Toen ik de vraag kreeg om de verdere koers te bepalen en met het team daar invulling aan te geven, vond ik dat een geweldige kans. Eentje om met beide handen aan te grijpen!”
Over Quality Contacts:
Quality Contacts is, samen met haar opdrachtgevers, doorgegroeid tot een complete dienstverlener van facilitaire klantcontactdiensten. Met vestigingen in Zwolle en Schagen en zo’n 400 medewerkers behoort Quality Contacts tot de middelgrote spelers binnen de branche. Quality Contacts weet zich te onderscheiden door haar flexibiliteit, persoonlijke en betrokken aanpak en een ‘can do’ mentaliteit. De ambitie van de organisatie is groot. De ambitie om samen met elke opdrachtgever alle vormen van klantcontact optimaal in te zetten om uitdagende doelstellingen te behalen. Een prachtig portfolio met zeer diverse en trouwe klanten is daarvan het klinkende bewijs.