Neem deel aan het onderzoek en ontvang uw exemplaar van het complete Global Contact Center Benchmark Rapport ter waarde van 1.500 Euro
Als u voor 21 november 2016 de online survey invult, krijgt u toegang tot meer dan 700 prestatiegegevens, branche–benchmarks en adviezen over het behalen van best practice- resultaten. Hiermee verkrijgt u zelf inzichten in hoe u uw eigen contact center en customer experience kunt verbeteren. Het invullen duurt ongeveer 30 minuten.
De twintigste editie van Global Contact Centre Benchmarking Report wordt dit jaar aangepast om alle aspecten van de customer experience te omvatten.
Klik hier voor de online survey. Na een complete inzending krijgt u:
- een gratis exemplaar van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2017 ter waarde van 1.500 euro – publicatie in maart 2017
- directe toegang tot de Benchmark Comparison Portal waar u wereldwijde data kunt filteren op regio, sector, grootte, leverancierstype, servicetype, contacttype en jaar
- directe download van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2016 na het afronden van de vragenlijst
Uw privacy is belangrijk voor ons. Uw bedrijfsgegevens en deelname zijn strikt vertrouwelijk en zullen op geen enkele wijze terug te vinden zijn in het rapport of andere publicaties.
Meer informatie
Het Global Contact Center Benchmark Rapport dat dit jaar voor de negentiende keer is verschenen is het enige rapport waarin zowel de strategische als operationele prestatietrends in de wereldwijde contactcenterbranche aan bod komen. In 2015 hebben in Nederland meer dan 100 organisaties deelgenomen en wereldwijd ruim 1.300 organisaties.
Meer informatie vindt u hier en bekijk voor een korte impressie de Video | Highlights Contact Centre Benchmarking report 2016.