Amsterdam, Woensdag 30 maart 2022: Puzzel, de toonaangevende Europese leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor contact centers, kondigt vandaag aan dat het partner is geworden van de Klantenservice Federatie, de branchevereniging van klantinteractie in Nederland. Dit partnership is een volgende belangrijke stap in Puzzels aanwezigheid op de Nederlandse markt. Het toont de vastberadenheid van Puzzel om ook in Nederland het verschil te maken in klantcontact.
Artur Vrolijk, salesmanager voor Puzzel Nederland, zegt verheugd te zijn dat Puzzel nu partner is van de Klantenservice Federatie. “Dit bewijst eens temeer hoe gedreven wij zijn om ook de Nederlandse klantcontactgemeenschap te ondersteunen. In de nieuwe samenwerking met de Klantenservice Federatie kan Puzzel haar visie op de Nederlandse contactcenterindustrie nog duidelijker voor het voetlicht brengen. Helemaal nu de coronapandemie achter ons lijkt te liggen en bedrijven hun focus verleggen van herstel naar groei.”
“Wij zijn blij dat Puzzel is aangesloten. Door ons te verenigen maken we de branche beter voor de consument en aantrekkelijker voor de arbeidsmarkt”, aldus Wietse Westerhuis, Directeur KSF.
“Het opbouwen van vertrouwen is geen truc, maar komt voort uit oprechte interesse in de klant.”
Vanaf september 2021 is Puzzel actief op de Nederlandse markt. Hun visie op klantcontact legt de nadruk op vertrouwen. Vrolijk legt uit dat het voor de consument niet uitmaakt of de ervaring verloopt via het contactcenter, het merk of het gekochte product. “Klanten blijven terugkeren naar de organisatie of het merk dat ze vertrouwen. Het Cloud Contact Center van Puzzel biedt agents daarom alle benodigde tools om vragen snel op te lossen en om klanten een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Op die manier wordt het vertrouwen opgebouwd. Dat is geen truc maar komt voort uit oprechte interesse in de klant.”
Over Puzzel
Puzzel is de toonaangevende Europese leverancier van cloud contact center oplossingen. Elke dag gebruiken meer dan 1.100 organisaties in 40 landen onze software om slimme klantervaringen te bieden. Hierbij combineren we de krachten van mensen en technologie om klanten efficiënt, effectief en met een persoonlijke touch te bedienen. Bij elk contactpunt wordt kunstmatige intelligentie ingezet om taken te automatiseren, inzicht te geven en service & support te personaliseren. Puzzel bevat ook een reeks productiviteits- en planning tools om managers en agents in staat te stellen hun doelen te bereiken en de prestaties continu te verbeteren. Met meer dan 20 jaar ervaring in de branche, is Puzzel de CCaaS-provider die organisaties vertrouwen wanneer elk moment ertoe doet.
Kijk voor meer informatie op www.puzzel.com.
Over Klantenservice Federatie
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Kijk voor meer informatie op www.klantenservicefederatie.nl.
Noot voor de redactie: Voor meer informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Arthur Vrolijk via arthur.vrolijk@puzzel.com of +31 207956666.