Dat de strijd om de klantcontactprofessional heviger is losgebarsten dan ooit tevoren, is geen verrassing meer. Medewerkerstevredenheid is een belangrijke KPI geworden om het verloop van medewerkers te reduceren én als gewild werkgever in de arbeidsmarkt bekend te staan. Eén van de sleutels tot succes is de inzet van zelfroosteren en medewerkers autonomie geven in het rooster. Het laten ruilen van diensten, het inplannen van pauze en het roosteren an sich laat je dan bijvoorbeeld aan de medewerkers zelf over.
Vorig jaar verzorgde Principal Consultant Marc van Gerwen al een webinar over autonomie in het rooster. De vele interactie en stapel aan verzoeken na afloop was reden genoeg om hier een vervolg aan te geven. Dat doen we op donderdag 10 maart.
Tijdens een interactief webinar gaat PlanMen samen met Unigarant en SNS in gesprek over hun ervaringen met autonomie in het rooster en zelfroosteren. Wat werkt voor de ene organisatie wel en voor de ander misschien niet? Welke valkuilen zijn er en welke learnings geven zij mee? Hoor alles over de belangrijkste lessen en resultaten, zodat ook jij aan de slag kunt met autonomie en zelfroosteren om arbeidskrapte binnen klantcontact de baas te blijven. Dit webinar richt zich op de operationele en tactische uitdagingen binnen WFM en is speciaal voor WFM’ers, WFM managers en KCC managers met WFM in hun portefeuille.