Amsterdam, 28 oktober 2015 – Interactive Intelligence, internationaal leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, is gepositioneerd als Leader in het Gartner 2015 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America.
“Dit rapport is voor ons vooral belangrijk omdat we de enige leverancier zijn die als ‘leader’ zijn genoemd in de markt voor contact centers in de cloud en op locatie,” aldus Don Brown, oprichter en CEO van Interactive Intelligence. “Voor ons bevestigt dit onze ervaring in alle soorten van contact centeroplossingen. Gartner geeft ons ook de beste totaalpositie voor compleetheid van visie op cloudoplossingen voor customer engagement en dat maakt dat we contact centers de innovatie blijven bieden die nodig is om je met superieure service te blijven onderscheiden.”
Gartner omschrijft de Magic Quadrant Leaders als volgt: “De CcaaS-markt in Noord-Amerika moet nog volwassen worden. Daarom kunnen Leaders het best omschreven worden als leveranciers met een groot potentieel voor het leveren van sterke multichannel producten en service. Ze hebben al een solide basis van zowel grote als kleinere klanten en zijn dan ook ervaren in het ondersteunen van projecten met verschillende niveaus van complexiteit, inclusief mulitchannel toepassingen en integratie met systemen van derden.”
Voor het complete persbericht (Engelstalig) kunt u hier terecht: http://investors.inin.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=937490