Optimale klantbeleving is een belangrijke differentiator ten opzichte van concurrenten. Snelle, persoonlijke en effectieve service dragen bij aan de winstgevendheid van ondernemingen. Dit uit zich in loyale klanten, verhoogde winst en een positief … Lees verder
Lead-generation – in tien stappen naar betere leads en een hogere conversie
Wilt u: meer inzicht in behoeften van klanten en prospects en de vragen waarmee zij zitten; meer inzicht in de kooprijpheid van een lead; de conversie van lead naar klant verhogen; de salescyclus verkorten? Lees dan verder hoe u deze … Lees verder
Whitepaper ‘Segmentatie Succes: in 10 stappen succesvol segmenteren’
Segmentatie is een van de meest toegepaste marketingtools; er zijn maar weinig bedrijven die hun markt niét segmenteren. In de praktijk blijkt echter dat er bij segmentatietrajecten tal van hobbels op de weg liggen. De knelpunten zitten met name bij … Lees verder
Klantcontactmodel – De weg naar onderscheidend klantcontact
Onderscheidend klantcontact moet gebaseerd zijn op een gestructureerd proces, ondersteund met slimme communicatieoplossingen. Dit is een samenspel tussen het contactcenter, de marketing afdeling en ICT in een partnership met uw leveranciers. Het Mtel … Lees verder