Terwijl wij op vakantie waren, gingen alle ontwikkelingen in de AI & Tech wereld onverminderd snel door! Kijk hieronder naar het Zomer College van Arjan van Hessen over generatieve AI in relatie tot CX. In minder dan 20 minuten helemaal … Lees verder
Digital Transformation Event CCMA Manager Of The Year 2023
In gesprek met CX en AI experts over de nieuwste trends in digitale transformatie en hoe je deze kunt toepassen op jouw klantenservice. Wat een heerlijke energie op het Digital Transformation Event van de CCMA. Met 90 CX professionals waaronder de 8 … Lees verder
De evolutie van Voicebots in customer service
Door de inzet van Voicebots met kunstmatige intelligentie verandert de wereld van klantcontact in een rap tempo. De vraag of de Voicebots op termijn medewerkers overbodig zullen maken, blijft populair. Wat Telecats betreft verandert de wereld van … Lees verder
Conversational customer service – In gesprek met CM en Telecats
Messaging-apps zijn razend populair en staan op miljarden smartphones van consumenten. Aan de andere kant komen er steeds meer bedrijven die chatbots en voicebots inzetten. Voor klantcontact geldt dat beide ontwikkelingen elkaar gaan versterken en … Lees verder
Intelligent routeren met spraakherkenning en één virtueel contactcenter voor DPG Media
Drie jaar geleden werd mediabedrijf Sanoma overgenomen door DPG Media. Beide mediabedrijven waren onder andere actief met abonnementen – dat betekent het nodige klantcontact. Hoe staat het ervoor met de integratie van twee klantenservice-afdelingen? … Lees verder
De zin en onzin van de AI-hype rond ChatGPT
In dit artikel zullen wij (Arjan van Hessen & Sander Hesselink) de impact van ChatGPT op klantenservice en -ondersteuning verder verkennen, evenals de uitdagingen en mogelijkheden die deze kunstmatige intelligentie met zich meebrengt. Maar eerst … Lees verder
Adoptie van AI Technologie door customer service
Op 15 juni a.s. vindt het ‘Digital Transformation Event’ plaats, onderdeel van de CCMA Manager Of The Year-verkiezing. Op de agenda: wat komt er aan AI-technologie op de klantcontactbranche af, wat is de echte betekenis daarvan en wat zijn de kansen … Lees verder
Telecats viert 1 februari 2023 haar 30 jarig Jubileum. In 30 jaar van druktoets naar MetaVerse
Wij zijn trots, wij zijn Telecats en dat al 30 jaar 🎉 Aan een ieder, van collega tot klant, vrienden en familie die deze mooie reis mogelijk heeft gemaakt: hartelijk 🙏 dank!Een reis die in 1993 startte met IVR systemen waarbij klanten door het … Lees verder
ChatGPT3 de wonder taal-rekenmachine voor Customer Service
⚠️ Let op: Deze post is van begin dit jaar. Inmiddels hebben we een update geplaatst. Een goed begrip van de klantvraag is het vertrekpunt voor effectieve dienstverlening, ongeacht of die nu door mensen of door geautomatiseerde systemen wordt … Lees verder
AI-routing dringt door tot in het WFM proces
Intelligent routeren biedt grote voordelen voor je klant en voor je medewerkers. Samen met Sander Hesselink van Telecats kijken we naar wat de mogelijkheden van intelligent routeren zijn. Conclusies: AI kan beslissingen nemen die bijdragen aan de … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 9
- Volgende »