Als communicatieprofessional besteed je veel tijd aan het creëren van content en zorg je voor een zorgvuldige verspreiding van je boodschap. De inzet van social media hiervoor is gemeengoed geworden. Maar tegenwoordig hebben we te maken met een … Lees verder
OBI4wan opnieuw partner van Multichannel Conference
Klantherkenning, klantervaringen en online reputatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Klanten bepalen tenslotte zelf via welk contactkanaal ze geïnformeerd en/of geholpen willen worden. Maar hoe zorg je voor een optimale 'Customer … Lees verder
#SocialToday17: content, bereik, engagement en relevantie
Het begrip relevantie leek de centrale boodschap van een reeks indrukwekkende sessies tijdens de eerste editie van SocialToday, het nieuwste event van Frankwatching. In dit verslag licht ik de highlights toe van de inspirerende sprekers en cases die … Lees verder
Meten is weten, maar weet ook wat je meet
Social media draait lang niet alleen om het zenden van je boodschappen, maar vooral om online luisteren naar je doelgroep. We zeggen altijd: meten is weten, maar weet je ook wat je meet? Hoe halen we het optimale resultaat uit social media … Lees verder
Webcare next level en social service onderzoek
Op 26 januari kwam een groep experts bij ABN AMRO in Nijmegen bij elkaar voor de eerste KSF Expertsessie Social Service van dit jaar: webcare next level en social service onderzoek. Met de komst van social media ontstond zo’n 10 jaar geleden de … Lees verder
De invloed van technologie op de wereld van klantcontact
Op 22 november vond het KSF jaarcongres plaats in het prachtige DeLaMar theater in Amsterdam. Het overkoepelende thema: technologie binnen klantcontact. “Binnen klantcontact blijft de menselijke factor belangrijk, want we moeten ook kunnen … Lees verder
OBI4wan naar de finale voor de NHN Business Awards
Softwareleverancier OBI4wan is door naar de finale van de NHN Business Awards 2016. Op 24 november vindt de uitreiking plaats in de Cultuurkoepel in Heiloo, waar inspirerende ondernemers zullen pitchen in 4 verschillende categorieën. Daarnaast wordt … Lees verder
Verbeter je reputatie met deze 5 tips voor media monitoring
De (online) reputatie van een organisatie wordt bepaald door klantgerichtheid, de communicatie, de kwaliteit van de dienst of het product en de maatschappelijke verantwoordelijkheid die een bedrijf neemt. Maar hoe ontdek je snel waar er in de media … Lees verder
3 toepassingen van media monitoring tijdens een event
Het event waar je dagen, weken, misschien wel maanden naartoe hebt gewerkt gaat eindelijk van start! In de ideale situatie is online- en offline media monitoring op orde en zit een team klaar om te anticiperen, reageren en activeren. De toepassing … Lees verder
Media monitoring + Leadgeneratie = Nieuwe saleskansen!
Waar voorheen de focus van organisaties op sociale media vooral op branding en service lag, zien steeds meer organisaties kansen voor leadgeneratie. Het web zit vol potentiële klanten, die uitkijken naar de juiste invulling van hun behoeften. Dit … Lees verder