WhatsApp is ongekend populair. Niet alleen onder 9,4 miljoen Nederlanders, maar ook bij organisaties waar het steeds vaker ingezet wordt als kanaal voor klantcontact, noem het webcare of appcare. Een rondje langs de velden toont aan dat de zakelijke … Lees verder
OBI4wan zet complete crisistraining in de markt met partners
OBI4wan heeft in samenwerking met bedrijfshulpverlener BHV.nl en adviesbureau gespecialiseerd in corporate communicatie en public relations Wisse Kommunikatie een complete crisistraining ontwikkeld. Met de training, die per opdrachtgever op maat … Lees verder
Webcare via WhatsApp met OBI4wan
Webcare via WhatsApp lijkt de nieuwe standaard in de wereld van online klantcontact te worden. Steeds meer organisaties verkennen de mogelijkheden van zakelijke inzet van WhatsApp, voornamelijk op het gebied van webcare als klantenservice. OBI4wan … Lees verder
OBI4wan en InSocial lanceren klanttevredenheidsonderzoek via social media
Met trots kondigen we aan dat het meten van klanttevredenheid via social media vanaf vandaag mogelijk is, schaalbaar én volledig geautomatiseerd. In samenwerking met onze partner InSocial heeft OBI4wan een module ontwikkeld waarmee ze klanten of … Lees verder
AFAS Software: de 8 pijlers van webcare
AFAS webcare reageert direct op vragen en opmerkingen. Heeft een klant een probleem, dan wordt er direct gekeken naar een oplossing of doorverwezen naar het juiste kanaal. Sinds 5 jaar luistert het webcare team online, signaleert kansen en pakt … Lees verder
Waar praten we over op Instagram?
Na de lancering van Instagram in 2010 heeft het fotoplatform een ongekende groei doorgemaakt. Zo delen 300 miljoen fotografen in spé gemiddeld 70 miljoen foto's per dag! Qua Nederlandse data verzamelen we dagelijks met OBI4wan zo'n 130.000 foto's, … Lees verder
Update OBI4wan: nieuwe functies voor de contentkalender
Elke 3 weken lanceren we nieuwe functionaliteiten binnen OBI4wan, met deze keer een aantal nieuwe functionaliteiten voor de contentkalender! Zo voeg je belangrijke data toe aan de kalender, plan je berichten voor meerdere momenten in en stuur je tot … Lees verder
Het belang van online monitoring voor proactieve webcare
18% van webcare reacties is proactief. Dat blijkt uit ons recente webcare onderzoek onder meer dan 1.700 Nederlandse Twitter accounts. Proactieve reacties zijn reacties op berichten zónder mention. Dat betekent dat je meer kans hebt op een antwoord … Lees verder
De status van Twitter webcare in NL #infographic
Webcare is in Nederland bijna gemeengoed geworden. Duizenden organisaties tweeten er lustig op los en zoeken de interactie met het online publiek op. Maar hoe actief zijn Nederlandse organisaties met webcare via Twitter? Hoe vaak en hoe snel wordt er … Lees verder