5 tips waarmee we je kunnen helpen: Besef: eenvoud is het ultieme raffinement … ‘Simplicity is the ultimate sophistication’. Deze aan Leonardo da Vinci toegeschreven wet geldt zeker in ‘Customer Engagement’-land. Een cruciale driver achter … Lees verder

- Morphis
- Hugo de Grootlaan 25
- 5223 LB ’s-Hertogenbosch
- T. +31 (0)73-6234097
- Neem contact op:
- T. +31 (0)73-6234097
- E. info@morphis.net
- W. http://www.morphis.net
Morphis ontwikkelt en implementeert de customer engagement management software ProcessRunner waarmee klantverwachtingen écht worden overtroffen. ProcessRunner zorgt voor een maximaal positieve klantbeleving tegen minimale inspanningen voor zowel medewerkers als klanten.
ProcessRunner
Eén oplossing voor het afhandelen van klantcontacten via ieder communicatiekanaal én de daaruit resulterende processen. Een algemene vraag, een klacht of een nieuwe aanmelding? Elk contact zal in één keer goed en volledig worden afgehandeld.
Features:
ProcessRunner
Eén oplossing voor het afhandelen van klantcontacten via ieder communicatiekanaal én de daaruit resulterende processen. Een algemene vraag, een klacht of een nieuwe aanmelding? Elk contact zal in één keer goed en volledig worden afgehandeld.
Features:
- Omni-channel klantinteractie center;
- Contextueel 360 graden klantbeeld;
- Klantgerelateerde procesautomatisering;
- Geïntegreerde kennisbank;
- Volledige Self Service functionaliteit;
- Integratiemodule voor eenvoudige koppeling met alle systemen.
- Klanten ervaren optimale klantbeleving;
- Medewerkers worden volledig ‘ontzorgt’;
- Perfecte service in een veel kortere afhandeltijd;
- Hogere conversie op campagnes;
- Consistente, persoonlijke klantbeleving;
- Snel resultaat door eenvoudige implementatie.