Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Metier Customer Service Academy
- Vreeswijksestraatweg 22
- 3432 NA Nieuwegein
- T. +31 (0)88 337 6300
- Neem contact op:
- Michael Miesen
- T. +31 (0)88 337 6300
- E. algemeen@metieracademy.nl
- W. http://www.metieracademy.nl
Metier Customer Service Academy: Online x Klassikaal = Een klasse apart!
Hoog verloop van medewerkers, ingedutte agents, dure en inefficiënte trainingen… dat kan beter!
Speciaal voor contact centers heeft Metier Customer Service Academy een opleidingsstrategie ontwikkeld waarbij u uw agents test en traint vanaf de werving tot het einde van de loopbaan. Blended learning is een belangrijk onderdeel van deze strategie: een combinatie van online en klassikaal leren. Deze aanpak zorgt niet alleen voor goedkopere en efficiëntere opleidingen, maar ook voor meer -tevreden personeel en een lager verloop. Metier Customer Service Academy helpt u graag met het inzetten van deze werkwijze in uw organisatie!
Hoog verloop van medewerkers, ingedutte agents, dure en inefficiënte trainingen… dat kan beter!
Speciaal voor contact centers heeft Metier Customer Service Academy een opleidingsstrategie ontwikkeld waarbij u uw agents test en traint vanaf de werving tot het einde van de loopbaan. Blended learning is een belangrijk onderdeel van deze strategie: een combinatie van online en klassikaal leren. Deze aanpak zorgt niet alleen voor goedkopere en efficiëntere opleidingen, maar ook voor meer -tevreden personeel en een lager verloop. Metier Customer Service Academy helpt u graag met het inzetten van deze werkwijze in uw organisatie!