Met STORM Cloud Contact Center (STORM) biedt KPN u een compleet pakket multichannel contact center diensten aan vanuit de cloud. STORM kan ook in modules worden ingezet ter aanvulling op uw bestaande contact center infrastructuur. Uniform … Lees verder
- KPN Customer Contact Solutions
- Kromme Schaft 3
- 3991 AR Houten
- T. 0800-0403
- Neem contact op:
- T. 0800-0403
- E. contactcenter@kpn.com
- W. http://www.kpn.com/klantcontact
Juist in het directe contact met klanten kunnen bedrijven en instellingen zich onderscheiden. Of het nu gaat om een live of geautomatiseerd klantcontact via uw contact center, webwinkel of een gespecialiseerde servicedesk. Met Customer Contact Solutions biedt KPN complete cloud en on-site oplossingen voor optimaal en persoonlijk klantcontact. Want als het gaat om een uitstekende klantervaring is elk contact belangrijk gedurende de volledige klantreis over alle soorten communicatiekanalen. Zo werkt u voortdurend aan een omnichannel klantcontactstrategie.
Zoekt u naar een organisatie die het optimaliseren van uw klantcontact communicatie en het eenvoudig samenwerken in uw organisatie combineert? En wilt u het liefst zaken doen met één partij die u adviseert en ontzorgt in het bereiken van een optimale klantervaring? Dan moet u bij KPN zijn. Customer Contact Solutions van KPN maakt de verschillende communicatiekanalen toegankelijk voor uw klanten en voor uw eigen organisatie. Daarbij zorgt KPN ook voor de aanluiting van telefonie en servicenummers, Front- en backoffice integratie, Workforce Optimization, mobiele klantcontactondersteuning en het ontsluiten van een goede kennisbank waaruit het contact center en andere afdelingen eenduidige klantinformatie kunnen halen.
Meer weten over de klantcontactoplossingen van KPN? Neem contact op met: contactcenter@kpn.com of kijk op kpn.com/klantcontact.
Customer Contact Solutions van KPN
Efficiënte oplossingen voor persoonlijk klantcontactZoekt u naar een organisatie die het optimaliseren van uw klantcontact communicatie en het eenvoudig samenwerken in uw organisatie combineert? En wilt u het liefst zaken doen met één partij die u adviseert en ontzorgt in het bereiken van een optimale klantervaring? Dan moet u bij KPN zijn. Customer Contact Solutions van KPN maakt de verschillende communicatiekanalen toegankelijk voor uw klanten en voor uw eigen organisatie. Daarbij zorgt KPN ook voor de aanluiting van telefonie en servicenummers, Front- en backoffice integratie, Workforce Optimization, mobiele klantcontactondersteuning en het ontsluiten van een goede kennisbank waaruit het contact center en andere afdelingen eenduidige klantinformatie kunnen halen.
Meer weten over de klantcontactoplossingen van KPN? Neem contact op met: contactcenter@kpn.com of kijk op kpn.com/klantcontact.