Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- CX Company
- Schiehavenkade 60
- 3024 EZ Rotterdam
- T. +31 10 411 3866
- Neem contact op:
- Wim Rampen
- T. +31 10 411 3866
- E. hello@cxcompany.com
- W. http://www.cxcompany.com/
CX Company levert software die uw organisatie in staat stelt geautomatiseerde, intelligente en persoonlijke conversaties te creeeren die uw klanten begeleiden bij elke stap van hun klantreis. Op ieder kanaal en ieder scherm. Conversaties die leiden tot meer self-service, een verbeterde klantbeleving en verhoogde conversie.
Of u nu een intelligente chatbot op Facebook messenger wilt, die servicevragen van klanten beantwoordt, een virtuele agent op uw (e-commerce) website die klanten van advies voorziet of een digitale assistent in uw app die uw klant recht naar haar doel (bege)leidt, ons SAAS conversatie platform DigitalCX maakt het u gemakkelijk.
DigitalCX combineert een decennium aan ervaring met de beste Natural Language- en machine learning techniek en een krachtige kennismanagement oplossing.
Samen met onze 40+ internationale klanten hebben we onze software zo ingericht dat deze zeer makkelijk is om mee te werken. U en uw werknemers kunnen zo met Kunstmatige Intelligentie werken zonder te kunnen coderen of programmeren!
CX Company: automated conversations to get the job done
Of u nu een intelligente chatbot op Facebook messenger wilt, die servicevragen van klanten beantwoordt, een virtuele agent op uw (e-commerce) website die klanten van advies voorziet of een digitale assistent in uw app die uw klant recht naar haar doel (bege)leidt, ons SAAS conversatie platform DigitalCX maakt het u gemakkelijk.
DigitalCX combineert een decennium aan ervaring met de beste Natural Language- en machine learning techniek en een krachtige kennismanagement oplossing.
Samen met onze 40+ internationale klanten hebben we onze software zo ingericht dat deze zeer makkelijk is om mee te werken. U en uw werknemers kunnen zo met Kunstmatige Intelligentie werken zonder te kunnen coderen of programmeren!
CX Company: automated conversations to get the job done