Samen met 11 andere contactcenters is Call-IT verantwoordelijke voor diverse inbound- en outboundcampagnes voor een opdrachtgever in de Utilitybranche. Wekelijks worden alle contactcenters geauditeerd door een onafhankelijke partij, op het naleven … Lees verder

- Call-IT
- Schatbeurderlaan 10
- 6002 ED Weert
- T. +31 (495) 54 77 00
- Neem contact op:
- Jack Rijks
- T. +31 (495) 54 77 00
- E. info@call-it.com
- W. http://www.call-it.com
Call-IT is reeds sinds 1986 gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve klantcontact diensten, zowel inbound als outbound.
Wij zijn met 550 medewerkers actief vanuit vier locaties in de Benelux: Weert, Eindhoven, Broukère (B) en Oostende (B).
Call-IT is gespecialiseerd in het bieden van customer care, marketing- en sales oplossingen. Wij maken optimaal gebruik van de specialismen van onze medewerkers en de laatste inzichten/ trends op dit terrein verkregen uit ervaringen met andere klanten. Al onze processen zijn ECCS gecertificeerd.
Onze integrale aanpak wordt door onze opdrachtgevers als waardevolle factor beschouwd. Door de communicatieve vaardigheden en inhoudelijke kennis van onze medewerkers, verkregen door (klant)specifieke trainingen, staan wij garant voor resultaten en kwalitatief hoogwaardig klantcontact.
Wij zijn met 550 medewerkers actief vanuit vier locaties in de Benelux: Weert, Eindhoven, Broukère (B) en Oostende (B).
Call-IT is gespecialiseerd in het bieden van customer care, marketing- en sales oplossingen. Wij maken optimaal gebruik van de specialismen van onze medewerkers en de laatste inzichten/ trends op dit terrein verkregen uit ervaringen met andere klanten. Al onze processen zijn ECCS gecertificeerd.
Onze integrale aanpak wordt door onze opdrachtgevers als waardevolle factor beschouwd. Door de communicatieve vaardigheden en inhoudelijke kennis van onze medewerkers, verkregen door (klant)specifieke trainingen, staan wij garant voor resultaten en kwalitatief hoogwaardig klantcontact.