Datum: donderdag 6 oktober 2022
Tijd: 12.00 – 17.30 uur
Locatie: Luchtvaartmuseum Aviodrome, Lelystad
Meld je hier aan!
67% van de Nederlandse bedrijven beschouwt het verbeteren van hun Customer Experience als een topprioriteit. Maar voor veel bedrijven is een optimale CX een uitdaging. Hoe verbeteren bedrijven hun Customer Experience? Hoe betrek je klantenservice medewerkers hierbij? En welke technieken gebruiken we hiervoor?
Tijdens het Content Guru Kennisevent gaan we met diverse (internationale) sprekers en dagvoorzitter Menno Lanting de discussie aan hoe technologie kan worden ingezet om de betrokkenheid van medewerkers te ondersteunen en de CX te versterken voor een hogere NPS. Aan de hand van presentaties en workshops wordt je geïnformeerd en geïnspireerd waarbij de nieuwste technieken op het gebied van klantcontact voor een optimale CX worden getoond.
Bekijk het programma en meld je hier aan voor het Content Guru Kennisevent over CX,EX en klantcontact en ontdek de nieuwste technieken voor de beste klantervaring.
ONTDEK de laatste technische trends in klantcontact, INSPIREER uw medewerkers met handige tips & trics en INNOVEER met de nieuwste klantcontact oplossingen voor een optimale klantervaring!