Hoe is webcare in jouw organisatie georganiseerd? Welke kanalen worden gemonitord, hoe reageert jouw serviceteam op positieve of negatieve feedback en bij welke afdeling hoort webcare eigenlijk? Is het simpelweg een verlenging van de klantenservice … Lees verder
Infographic: 8 redenen waarom webcare belangrijk is voor jouw organisatie
De steeds hoger wordende eisen die consumenten aan service stellen zorgen ervoor dat organisaties op scherp staan. Omnichannel webcare, live chat en chatbots; we halen ze allemaal uit de kast om de klant zo goed mogelijk te helpen. Maar waarom is het … Lees verder
Webcare en het belang van de Conversational Human Voice
Organisaties zijn steeds beter in staat de juiste tone of voice te bepalen. Het is een proces van veel uitproberen, vallen en opstaan. Naast tone of voice is ook de conversational human voice een belangrijk aspect binnen webcare. Maar wat is … Lees verder
Hoe optimaliseer je webcare in 5 stappen?
De tijd dat webcare puur een vorm van klantenservice is, ligt ver achter ons. Sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons tijdperk en er liggen kansen voor marketing, sales en service voor het oprapen. De afdeling webcare is de oren en ogen … Lees verder
5 stappen om webcare te optimaliseren
De tijd dat webcare puur een vorm van klantenservice is, ligt ver achter ons. Sociale media zijn niet meer weg te denken uit ons tijdperk en er liggen kansen voor marketing, sales en service voor het oprapen. De afdeling webcare is de oren en ogen … Lees verder
Chatbots in 2019 – 5 trends!
Nieuw jaar, nieuwe kansen, frisse start. Ook op het gebied van technologie hebben we flinke stappen gezet het afgelopen jaar. Waar we vorig jaar nog zeiden dat 2018 het jaar van de chatbots ging worden, zien we inderdaad dat steeds meer organisaties … Lees verder
6 trends op het gebied van webcare in 2019
De afgelopen jaren is webcare binnen no-time uitgegroeid tot één van de belangrijkste servicepunten van organisaties. In Nederland zijn we de afgelopen jaren hard gegroeid en menig organisatie heeft bijgedragen aan het hoge niveau van webcare dat we … Lees verder
Hoe automatisering van klantenservice jouw organisatie verder kan helpen
Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 … Lees verder
Actiegerichte inzichten door duiding te geven aan data
Als professional op het gebied van marketing, PR en woordvoering ben je continu op zoek naar inzichten waarmee je je strategie en uitvoering naar een hoger niveau kunt tillen. Data is het nieuwe goud, en met een reden: Uit data kunnen we een berg aan … Lees verder
Gratis whitepaper: Alle ins en outs over chatbots voor jouw organisatie!
Slimme chatbots zijn niet langer alleen geschikt voor grotere organisaties, maar bieden ook meerwaarde voor het MKB. Naast een hogere klanttevredenheid leidt de toepassing van bots tot meer efficiëntie, lagere kosten en verhoogde … Lees verder