In het communicatievak kan iedereen beamen dat dé sleutel tot een solide communicatiestrategie, kennis van je doelgroep is. IJzersterke content is immers niks wanneer het je doelgroep niet bereikt. En een crisis valt niet te managen wanneer je niet … Lees verder
Chatbot marketing: geef jouw marketingstrategie een boost!
Wist je dat marketing en chatbots heel goed samen gaan? Service en webcare afdelingen hebben vaak al aan het begin van een aankoopproces te maken met potentiële klanten. De rol van service verandert hierdoor van het geven van alleen … Lees verder
Overname OBI4wan door Spotler Group biedt volop kansen voor klanten
Afgelopen lente ging de champagne open: OBI4wan werd onderdeel van de Spotler Group. Door deze overname werden in een keer chatbots, messaging, social engagement en media monitoring toegevoegd aan het marketing-technologie portfolio van Spotler … Lees verder
Wat is het verschil tussen een AI, rule based en hybride chatbot?
Chatbots hebben inmiddels hun waarde wel bewezen. Veel organisaties hebben de stap naar automatisering al gezet, om zo de druk op hun klantenservice afdeling te kunnen verlichten en klanten sneller te helpen. Sommige organisaties kiezen voor een … Lees verder
Klantenservice software: de voordelen op een rij
Dat consumenten tegenwoordig zulke hoge eisen stellen aan klantenservice komt doordat grote namen die service in de vingers hebben de lat hoog leggen. Niet langer wordt je service alleen vergeleken met dat van je directe concurrenten, maar ook met … Lees verder
Live chat: hoe werkt dat?
Je ziet het steeds vaker. Je komt op een website en rechtsonder in je beeld verschijnt een pop-up met de vraag of je hulp nodig hebt: live chat. Een groeiend aantal bedrijven zet live chat in als vorm van online klantcontact. Het is een mooie … Lees verder
Loyale klanten door goede webcare: een compleet overzicht
Loyale klanten willen we allemaal wel, dus bouw je het liefste een persoonlijke band met ze op. Toch is dit meestal een stuk makkelijker gezegd dan gedaan. Want hoe bouw je deze band dan op? En hoe zorg je ervoor dat klanten vertrouwen krijgen in … Lees verder
De toekomst van customer service ligt in sales
Hoe meer mensen online regelen en consumeren, hoe groter ook de vraag wordt naar digitale service. De opmars van omnichannel, waarbij klanten via meerdere kanalen bediend worden, zorgt er ook nog eens voor dat de grenzen van de oorspronkelijke … Lees verder
Hoe richt ik mijn klantenservice in? Een complete handleiding!
Herken je dit scenario? Jouw product is top-of-the-line en je hanteert marktconforme prijzen, maar toch blijven de klanten weg. Klanten kopen vaak eenmalig een product en gaan dan voor een vervolgaankoop naar de concurrent. Waarschijnlijk is het niet … Lees verder
Conversational AI inzetten voor de beste customer experience [4 trends]
In veel organisaties staat de klant centraal. Diezelfde klant heeft altijd en overal toegang tot informatie, een legio aan keuzes en hogere verwachtingen dan ooit tevoren. Dat doet organisaties beseffen dat het belang van een goede customer … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 13
- Volgende »