Het Customer Care Center uit Akmaar heeft een nieuwe website geïntroduceerd. We hebben er voor gekozen de oude website te vervangen voor een site met een nieuw meer modern uiterlijk. Onze dienstverlening wordt op de website kort beschreven. We zien … Lees verder
Het Customer Care Center Alkmaar WFT gecertificeerd
Het Customer Care Center heeft recent de WFT vergunning behaald. Hierdoor kan Het Customer Care Center haar dienstverlening verder verbreden. … Lees verder
Het Customer Care Center Alkmaar ontwikkelt coachingsmonitor
Het Customer Care Center uit Alkmaar (Specialist in optimaal inbound en outbound klantcontact) heeft fors geïnvesteerd in een webbased coachingsmonitor. Medewerkers worden beoordeeld op diverse aspecten van gesprekskwaliteit, commercie en service. … Lees verder
Het Customer Care Center: specialist in optimaal klantcontact
Het Customer Care Center Alkmaar is specialist in outbound werving (B2C en B2B) en inbound customer service (B2C en B2B). We voeren voor diverse A merken allerlei inbound en outbound campagnes uit. Enerzijds zorgt dit voor meer omzet (werving, … Lees verder
Inbound call center diensten
De inboundactiviteiten binnen Het Customer Care Center ( Alkmaar ) hebben een centraal en duidelijk doel: de telefoongesprekken op een kwalitatieve en commerciële wijze aannemen waardoor er meer omzet ontstaat en wij daarmee het bedrijfsresultaat van … Lees verder