Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Customer Interaction Group
- H. Walaardt Sacréstraat 401
- 1117 BM Schiphol
- T. +31 (0)20-8910400
- Neem contact op:
- Marjon Hansen
- T. +31 (0)20-8910400
- E. sales@custintgroup.com
- W. http://www.custintgroup.com
Wilt u succesvol worden met realisatie van een positieve klantbeleving?
Het leveren van een consistente en hoogwaardige cross-channel klantervaring is de grote uitdaging van veel organisaties. Tegelijkertijd is het dé manier om u te onderscheiden in een markt waarin verschillen tussen producten of diensten, processen en tarieven steeds kleiner worden. Onze kennis, ervaring en middelen maken het mogelijk om uw uitdagingen rond klantinteractie te vertalen naar praktische en innovatieve oplossingen. Met als resultaat meer rendement te halen uit klantcontact en uw klanten een positieve ervaring bieden.
Dit doen wij door inzet van: Kennismanagement, klanten vinden snel de juiste informatie op uw website en kunnen via webselfservice eenvoudig een transactie doen. Klantherkenning, tijdens het contact is inzicht in de klanthistorie en toegang tot relevante informatie om de klant snel en efficiënt te kunnen helpen. Sturen en beheren, beheerders managen alle vormen van klantcontact onafhankelijk van het contactkanaal vanuit één centraal punt. Inzicht en rapportage, surveys en rapportage geven managers inzicht in kwaliteit van de dienstverlening.
Het leveren van een consistente en hoogwaardige cross-channel klantervaring is de grote uitdaging van veel organisaties. Tegelijkertijd is het dé manier om u te onderscheiden in een markt waarin verschillen tussen producten of diensten, processen en tarieven steeds kleiner worden. Onze kennis, ervaring en middelen maken het mogelijk om uw uitdagingen rond klantinteractie te vertalen naar praktische en innovatieve oplossingen. Met als resultaat meer rendement te halen uit klantcontact en uw klanten een positieve ervaring bieden.
Dit doen wij door inzet van: Kennismanagement, klanten vinden snel de juiste informatie op uw website en kunnen via webselfservice eenvoudig een transactie doen. Klantherkenning, tijdens het contact is inzicht in de klanthistorie en toegang tot relevante informatie om de klant snel en efficiënt te kunnen helpen. Sturen en beheren, beheerders managen alle vormen van klantcontact onafhankelijk van het contactkanaal vanuit één centraal punt. Inzicht en rapportage, surveys en rapportage geven managers inzicht in kwaliteit van de dienstverlening.