Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Cumula
- Pelmolenlaan 10-A
- 3447 GW Woerden
- T. 0348 488 664
- Neem contact op:
- Auke Smit
- T. 0348 488 664
- E. info@cumula.nl
- W. http://www.cumula.nl/
Cumula: Optimalisatie van klantcontact management
Cumula is een onafhankelijk adviesbureau met klantcontact management en communicatietechnologie als specialisatie. Cumula slaat de brug tussen de organisatie en de technologie. Cumula helpt u de klantcontact processen in uw organisatie te optimaliseren en de klanttevredenheid te verhogen door slimme toepassing van technologie in combinatie met grondige kennis van procesverbetering in contactcenters. Cumula hanteert daarbij een integrale benadering met als motto “de optelsom van mensen, processen en techniek”.
De specialisaties van Cumula zijn multichannel oplossingen, telefonie en VoIP, IVR, work force management, quality management, e-mail response management, voice recording, spraakherkenning en self service. Vanuit een onafhankelijke positie helpen wij u te innoveren, van strategie en selectie van de juiste oplossingen tot en met het project management van de implementatie.
Cumula is een onafhankelijk adviesbureau met klantcontact management en communicatietechnologie als specialisatie. Cumula slaat de brug tussen de organisatie en de technologie. Cumula helpt u de klantcontact processen in uw organisatie te optimaliseren en de klanttevredenheid te verhogen door slimme toepassing van technologie in combinatie met grondige kennis van procesverbetering in contactcenters. Cumula hanteert daarbij een integrale benadering met als motto “de optelsom van mensen, processen en techniek”.
De specialisaties van Cumula zijn multichannel oplossingen, telefonie en VoIP, IVR, work force management, quality management, e-mail response management, voice recording, spraakherkenning en self service. Vanuit een onafhankelijke positie helpen wij u te innoveren, van strategie en selectie van de juiste oplossingen tot en met het project management van de implementatie.