Duizenden telefoontjes, chats, mails en Whatsappjes worden dagelijks afgehandeld door onze medewerkers. Een behoorlijke operatie zoals je begrijpt, waarbij we razendsnel in moeten springen op nieuwe generaties en kanalen. Innovatie is key, waarbij … Lees verder
- Cendris
- Beursplein 1
- 8911 BE Leeuwarden
- T. 088 22 55 120
- Neem contact op:
- Nick Lamberts
- T. 06 51561914
- E. nick.lamberts@cendris.com
- W. http://cendriscustomercontact.nl/
Welkom bij Cendris! Iedere dag verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. Met honderden collega's zetten we ons dagelijks in voor hetzelfde doel: de ultieme beleving voor de opdrachtgever en hun eindklant. Bij ons staat de mens altijd centraal. Of het nu gaat om onze eigen mensen of de opdrachtgever, wij geloven dat oprechte aandacht de mooiste resultaten geeft. Open communicatie met onze opdrachtgevers zorgt voor transparant en kwalitatief goed klantcontact. Een open houding naar onze eigen medewerkers biedt ons de kans te innoveren en verbeteren door middel van kennis en ervaringen uit de praktijk..
Warm contact is onze passie, en het kanaal maakt daarbij voor ons niet uit. Onze medewerkers verzorgen klantcontact op alle denkbare manieren. Van telefonie en mail tot chat, webcare en andere nieuwe media; voor elk medium hebben wij een unieke, gestructureerde aanpak die we kunnen aanpassen aan de wensen van onze opdrachtgevers. Ook is Cendris Wft-gecertificeerd, waardoor we adviserende en bemiddelende werkzaamheden voor financiële producten uit handen kunnen nemen.
Bij Cendris gaan we altijd voor het unieke; het bijzondere. Nét iets anders dan anders, dat zijn wij. Zo hebben we een Competence Center ingericht, een creatief expertiseteam dat als een paraplu boven de organisatie hangt. Deze experts houden zich onder meer bezig met innovatie, data-analyse en concrete verbetervoorstellen voor onze klanten. Korte lijnen tussen deze specialisten en de collega's uit de operatie maken snel schakelen en het soepel implementeren van nieuwe ideeën mogelijk.
Warm contact is onze passie, en het kanaal maakt daarbij voor ons niet uit. Onze medewerkers verzorgen klantcontact op alle denkbare manieren. Van telefonie en mail tot chat, webcare en andere nieuwe media; voor elk medium hebben wij een unieke, gestructureerde aanpak die we kunnen aanpassen aan de wensen van onze opdrachtgevers. Ook is Cendris Wft-gecertificeerd, waardoor we adviserende en bemiddelende werkzaamheden voor financiële producten uit handen kunnen nemen.
Bij Cendris gaan we altijd voor het unieke; het bijzondere. Nét iets anders dan anders, dat zijn wij. Zo hebben we een Competence Center ingericht, een creatief expertiseteam dat als een paraplu boven de organisatie hangt. Deze experts houden zich onder meer bezig met innovatie, data-analyse en concrete verbetervoorstellen voor onze klanten. Korte lijnen tussen deze specialisten en de collega's uit de operatie maken snel schakelen en het soepel implementeren van nieuwe ideeën mogelijk.