Sorry, geen content die voldoet aan je criteria.
- Capgemini
- Reykjavikplein 1
- Postbus 2575 - 3500 GN Utrecht
- T. +31 6 295 41 840
- Neem contact op:
- Ronald van Overbeeke
- T. +31 6 295 41 840
- E. Ronald.van.overbeeke@capgemini.com
- W. http://www.capgemini.nl/odigo
Odigo, de unieke cloud-oplossing van Capgemini zorgt voor een betere klantervaring en lagere kosten.
Het is voor veel organisaties een uitdaging om klantcontacten efficiënt te beheren. Deze organisaties hebben behoefte aan een oplossing die via alle kanalen een consistente, positieve klantervaring biedt en daardoor de differentiatie, de klanttevredenheid en -loyaliteit verbetert. Odigo stelt u in staat al uw multichannel-interacties op een eenvoudige manier centraal te beheren en alle klantverzoeken vanaf verschillende kanalen naar de juiste medewerkers door te zetten.
Met Odigo levert u de service die uw klant verwacht. Met Odigo betaalt u niet voor licenties of seats, maar alleen voor de interacties over het platform op basis van pay-per-use. Meer dan 140.000 klantenservicemedewerkers over de hele wereld werken al met Odigo.
Samen met Capgemini kunt u uw service mee laten groeien met de verwachtingen van uw klant. Zo zorgt u ervoor dat de klanten tevreden blijven, dat u uw klanten zelfs verrast en dat u de concurrentie voorblijft.
Meer weten over de oplossing van Capgemini? kijk op www.nl.capgemini.com/cloud-services/odigo.
Het is voor veel organisaties een uitdaging om klantcontacten efficiënt te beheren. Deze organisaties hebben behoefte aan een oplossing die via alle kanalen een consistente, positieve klantervaring biedt en daardoor de differentiatie, de klanttevredenheid en -loyaliteit verbetert. Odigo stelt u in staat al uw multichannel-interacties op een eenvoudige manier centraal te beheren en alle klantverzoeken vanaf verschillende kanalen naar de juiste medewerkers door te zetten.
Met Odigo levert u de service die uw klant verwacht. Met Odigo betaalt u niet voor licenties of seats, maar alleen voor de interacties over het platform op basis van pay-per-use. Meer dan 140.000 klantenservicemedewerkers over de hele wereld werken al met Odigo.
Samen met Capgemini kunt u uw service mee laten groeien met de verwachtingen van uw klant. Zo zorgt u ervoor dat de klanten tevreden blijven, dat u uw klanten zelfs verrast en dat u de concurrentie voorblijft.
Meer weten over de oplossing van Capgemini? kijk op www.nl.capgemini.com/cloud-services/odigo.